Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

IMG_9702.thumb.jpeg.6632b7a82889a2f86f357ac437de98a5.jpeg

Link til abonnement

Det ligger litt gjemt nede på siden, aktiveringsgebyret på 525kr kommer i tillegg.

Meldinger etc er dyrt pr melding, men mange av hos har den med, og bruker lite meldinger. 

Har ikke funnet ut om vi som har det løpende årsabonnement på 129kr pr mnd må betale dette. 
IMG_9696.thumb.jpeg.7c8a69baf30f1cfae8ca741f3616d898.jpeg

Det er mange å velge mellom nå. 

Endret av Memento mori
Glemte et bilde
Annonse
Skrevet
Gabs88 skrev (6 minutter siden):

må man betale det hver gang man eventuelt setter abonnementet på pause?

Både nei og ja, pauser du mer enn 12 mnd må du betale på nytt slik jeg har forstått det. 

Skrevet
3 minutes ago, Memento mori said:

Både nei og ja, pauser du mer enn 12 mnd må du betale på nytt slik jeg har forstått det. 

Så om du feks vil ha 3 måneder hver sommer da blir det bare 300 kr per år? 

Skrevet
Gabs88 skrev (1 time siden):

Så om du feks vil ha 3 måneder hver sommer da blir det bare 300 kr per år?

Ja, etter første året om jeg forstår det rett. Men Garmin og abonnent er ikke helt lett å forstå. 🫣
Jeg bruker min hele året, på både fotturer og MC. Jeg skal bare et par km i luftlinje fra der jeg bor før jeg ikke har dekning i Nordmarka/Holleia. Så den er med i sekken selv på småturer lokalt. 

Skrevet
Memento mori skrev (3 timer siden):

IMG_9702.thumb.jpeg.6632b7a82889a2f86f357ac437de98a5.jpeg

Link til abonnement

Det ligger litt gjemt nede på siden, aktiveringsgebyret på 525kr kommer i tillegg.

Meldinger etc er dyrt pr melding, men mange av hos har den med, og bruker lite meldinger. 

Har ikke funnet ut om vi som har det løpende årsabonnement på 129kr pr mnd må betale dette. 
IMG_9696.thumb.jpeg.7c8a69baf30f1cfae8ca741f3616d898.jpeg

Det er mange å velge mellom nå. 

Aktiveringsgebyret kommer vel bare om man skal opprette et nytt abonnement eller har vært uten en stund?

Jeg byttet nå hvertfall fra et abonnement til et annet, og det kom ikke noe etableringsgebyr da.

Skrevet
23 minutes ago, GrendelRaptor8 said:

Aktiveringsgebyret kommer vel bare om man skal opprette et nytt abonnement eller har vært uten en stund?

Jeg byttet nå hvertfall fra et abonnement til et annet, og det kom ikke noe etableringsgebyr da.

Jeg tenker mer opp mot vinterpauser, jeg har lite behov for en inreach utenom juni, juli, august og september. Men de månedene så hadde det ikke vert dumt. 

• Liker 1
Skrevet
Gabs88 skrev (32 minutter siden):

Jeg tenker mer opp mot vinterpauser, jeg har lite behov for en inreach utenom juni, juli, august og september. Men de månedene så hadde det ikke vert dumt. 

Men de månedene kan du bare byttet til det abonnementet som koster 0 kr måneden, og så setter du over på det du ønsker de månedene du bruker den.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.