Gå til innhold
  • Bli medlem

OM XXL sine tilbud - utskilt fra Røverkjøp og gode tilbud

Anbefalte innlegg

Skrevet
Gabs88 skrev (På 29.3.2025 den 13.34):

image.thumb.png.7acc9c3d06626fd7ee4221054642be8e.png

Fikk nettopp denne.

Sikkert mye luretilbud men det går vel sikkert også an å finne noen skikkelig gode tilbud nå.

Ja, noe skeptisk til XXL for tiden egentlig. Alfa rype sko f.eks som er satt ned med 2000kr allerede, kjøper en de så får en over 1000kr tilbake igjen om 30 dager? Leste nå i VG at det var ikke sikkert det var sikkert det gikk an å redde XXL. Er det opphørssalg, men uten salg? Eller hvordan blir det hvis de stenger dørene til uka? Bare en liten tanke jeg har tenkt

Men over til det jeg egentlig skulle som hadde med XXL å gjøre, nå er det 50% på alt, ja i form av bonus systemet.

IMG_1576.jpeg.b15fe2470d38738acdbb2b2336404eaa.jpeg

https://www.xxl.no/faq/superbonus

Annonse
Skrevet
29 minutes ago, otl said:

Leste nå i VG at det var ikke sikkert det var sikkert det gikk an å redde XXL. Er det opphørssalg, men uten salg? Eller hvordan blir det hvis de stenger dørene til uka?

Ser veldig ut som et firma som trenger å redusere varelageret og få inn cash, ja. Her binder en seg til å bruke like mye penger uansett. Tenkte på å kjøpe noe kostbart (Garmin-klokke), men aner ikke hva jeg skulle bruke den inntjente bonusen på da jeg ellers mener å ha det jeg trenger, så da er en vel like langt. 

Skrevet

Kjøper du først en ting til fullpris på XXL, så får du "50%" rabatt. Venter du 30 dager til bonusen kommer, så bruker du bonusen og betaler mellomlegget for å kjøpe ett nytt eksemplar av samme tingen.

Da har du fått 25% rabatt totalt...

Ved å utelukkende kjøpe noe som er bra tilbud i utgangspunktet, så vil det kanskje ha noe for seg.

(Forutsatt at du trenger det du kjøper)

Skrevet

Jeg skilte dette ut som et eget emne. 

Røverkjøpstråden er kun for å poste røverkjøp, og hver gang det postes noe der blir det trigget Pushvarsler og e-poster - så post kun Røverkjøp der.

• Liker 2
  • Takk 1

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.