Bokhylla Skrevet 9. februar Skrevet 9. februar Jeg tenkte bare skryte litt uhemmet av ull fra Janus da det mÄ vÊre noe avsette mykeste jeg har prÞvd. I tillegg er plaggene veldig holdbare og blir fortsatt strikket i Norge. BabyklÊrne er sÄ myke at niesen min som ofte reagerer litt pÄ ull fint kan bruke de. Jeg har kun prÞvd vanlige ullklÊr, men ser de har fÄtt inn en del andre plagg pÄ nettsidene deres, blant annet ullnetting. Er det noen her som har prÞvd den? 2 Siter
+rayun Skrevet 9. februar Skrevet 9. februar NÄ tilhÞrer jeg de som kan bruke Islender rett pÄ kroppen uten Ä plages, sÄ min klÞfaktor gjelder ikke for alle. Men altsÄ, jeg fikk dette settet til jul: Vet ikke om det er dette du sikter til, men jeg har brukt mye Janus opp gjennom Ärene, delvis for det er enkelt Ä fÄ tak i, bra verdi for pengene og det er norskt. Dette er forÞvrig mitt fÞrste bekjentskap med netting fra Janus og det er kun brukt noen fÄ ganger hittil og litt for tidlig Ä konkludere, men fornÞyd sÄ langt.  2 Siter
+lars p Skrevet 9. februar Skrevet 9. februar Har prÞvd ullnettingen og er fornÞyd . Mykere enn aclima sin synes jeg . Jeg mishandler min , dvs vasker den uten spes ullvaskemiddel, tar den i tÞrketrommel for varmt osv . Likevel har de lang levetid Hele black wool serien er knall, gode t skjorter . Hettegenser er ett nydelig plagg og det samme er jakka med glidelÄs og hette. De har egen butikk pÄ outlet i Vestby og man kan finne noen kupp der innemellom 1 Siter
Bokhylla Skrevet 9. februar Forfatter Skrevet 9. februar @rayun ja blant annet dette jeg har sett pÄ. Godt Ä hÞre det virker like lovende som Janus ull generelt  HÞres lovende ut @lars p. Det hÞres absolutt ut som noe man burde vÞre pÄ utkikk etter om man bor i omrÄdet ja. Siter
GrendelRaptor8 Skrevet 9. februar Skrevet 9. februar (endret) Jeg har brukt Janus i mange Är. Normalt bruker jeg Devold, Brynje eller Avclima, men har hatt noen Janus sett som «backup». FÞr var det et billigmerke man kjÞpte pÄ SparkjÞp. Jeg ble overrasket tidligere i vinter nÄr jeg tilfeldigvis sÄ hvor dyrt det var blitt. Endret 9. februar av GrendelRaptor8 1 Siter
+Gabs88 Skrevet 9. februar PĂ„logget Skrevet 9. februar Brukte Janus en del fĂžr men har vokst i fra meg settene.... đ breddevis MĂ„ si at i min erfaring sĂ„ er de ikke i nĂŠrheten av Brynje men nĂ„ er det 10 Ă„r siden sist jeg kjĂžpte et Janus sett sĂ„ ting kan ha forandret seg 1 Siter
jaknudsen Skrevet 9. februar Skrevet 9. februar Noen som har erfaring med ullbuksene deres (Classic eller Designwool)? https://www.janus.no/collections/herre-mellomlag-ullbukse 1 Siter
nem Skrevet 4. mars Skrevet 4. mars Mener det var Janus longs jeg fikk til Jul i 2023, dette er slik de sÄ ut 8 uker etterpÄ etter helt normal bruk. Alt for dÄrlig kvalitet i de jeg brukte da iallefall. Aclima warmwool longsen jeg handla da har jeg brukt frem til nÄ og de er ikke antydning til slitasjehull ennÄ. Siter
Bokhylla Skrevet 7. mars Forfatter Skrevet 7. mars Hadde vÊrt gÞy om du fant ut hvilket merke det var @nem. Det ser nesten ut som om den er misfarget/har mistet farge LG,  Jeg har to stillongsen jeg har vekslet mellom Ä bruke i  to vintre nÄ, og jeg har ingen synlig bruksslitasje pÄ noen av de. Jeg har brukt de under bÄde turbukser, nÄr jeg sykler og litt strammere dongeribukser. Siter
Bryggekar Skrevet 7. mars Skrevet 7. mars GrendelRaptor8 skrev (PÄ 9.2.2025 den 14.21): Jeg har brukt Janus i mange Är. Normalt bruker jeg Devold, Brynje eller Avclima, men har hatt noen Janus sett som «backup». FÞr var det et billigmerke man kjÞpte pÄ SparkjÞp. Jeg ble overrasket tidligere i vinter nÄr jeg tilfeldigvis sÄ hvor dyrt det var blitt. Jeg har en del Janus fordi jeg hadde rimelig dÄrlig rÄd fÞr og kjÞpte dette billig pÄ SparkjÞp. Syns ikke kvaliteten har vÊrt dÄrligere enn Devold, NorrÞna osv pÄ slitestyrke og funksjon. Jeg har ogsÄ en del ting fra Varde, som er litt samme konseptet. Jeg mÄtte nettopp kaste en ulltrÞye fra Devold etter 12 Ärs flittig bruk, den er mer reparasjoner enn trÞye etter hvert. Men den fra JAnus som er like gammel og like mye brukt, er like hel ennÄ. 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.