Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Annonse
Skrevet
2 hours ago, GrendelRaptor8 said:

Kult. Har gått store deler av dette selv inkludert en tur oppom Aconcagua på midten av 90-tallet. Da var jeg innom Bolivia og Peru også, men brukte lenger tid på ca 1 år.

Du får en opplevelse for livet uten tvil.

Wow! Det hørtes helt fantastisk ut. Sov du da ute i telt?

Skrevet
Norwegian_tarzan skrev (1 time siden):

Wow! Det hørtes helt fantastisk ut. Sov du da ute i telt?

Stort sett telt ja. Noen ganger under åpen himmel. Inkludert et par fascinerende døgn hvor jeg sov på en benk i en park i Chile sammen med en gjeng uteliggere.
Mange ganger på turen ble jeg invitert inn til å sove hos folk jeg traff, og slikt takker man ikke nei til.
Når jeg var innom byer og landsbyer så rev jeg gjerne i med hotell eller herberg.

Utenom toppen av Aconcagua så hadde jeg få mål med turen og ingen "regler" på hva jeg kunne eller ikke kunne. Kun å loffe rundt og treffe folk og kulturer. Noe jeg forøvrig gjorde mye på 90-tallet rundt i verden.

• Liker 1
Skrevet
6 hours ago, GrendelRaptor8 said:

Stort sett telt ja. Noen ganger under åpen himmel. Inkludert et par fascinerende døgn hvor jeg sov på en benk i en park i Chile sammen med en gjeng uteliggere.
Mange ganger på turen ble jeg invitert inn til å sove hos folk jeg traff, og slikt takker man ikke nei til.
Når jeg var innom byer og landsbyer så rev jeg gjerne i med hotell eller herberg.

Utenom toppen av Aconcagua så hadde jeg få mål med turen og ingen "regler" på hva jeg kunne eller ikke kunne. Kun å loffe rundt og treffe folk og kulturer. Noe jeg forøvrig gjorde mye på 90-tallet rundt i verden.

Veldig stilig. Liker stilen

• Liker 1
Skrevet

Det blir spennende å følge med på. Så alle episodene av turen fra Svartehavet gjennom Georgia og Aserbadjan 😊

• Liker 1
Skrevet
On 11/12/2024 at 2:08 PM, peik said:

Det blir spennende å følge med på. Så alle episodene av turen fra Svartehavet gjennom Georgia og Aserbadjan 😊

Så kult da. Håper at neste ekspedisjon og med et produksjonsselskap i ryggen, så blir det mye mer spennende å følge med på.

• Liker 1
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
Skrevet
On 2/5/2025 at 4:35 PM, sneakyowl said:

Hvordan står turen til forventningene så langt? 😁

Det er helt utrolig. Jeg er på dag 62 nå, cirka 1100 km inn i turen. Endelig nett etter 17 dager uten.  Fantastisk flott landskap, det er rått og brutalt, men utrolig vakkert. Mye vind kulde i perioder, med enkelte dager med varme og mindre vind. En utrolig opplevelse i et fantastisk område. 

IMG-20250218-WA0021.jpg

• Liker 7
  • 1 måned senere...
Skrevet
Norwegian_tarzan skrev (På 17.4.2025 den 15.08):

Dag 104, 2026 km. Jeg har kommet i mål! En helt utrolig tur, I et ufattelig vakkert landskap. Patagonia anbefales på det sterkeste!

Ellers har jeg masse gode anbefalinger på fantastisk tur utstyr jeg har brukt i veldig krevende terreng!

20250402_094820.jpg

Gratulerer! Håper at du har tenkt til å lage en youtube-serie denne gangen og 😊

• 1 måned senere...
Skrevet
On 4/20/2025 at 11:17 AM, peik said:

Gratulerer! Håper at du har tenkt til å lage en youtube-serie denne gangen og 😊

Ja noe skal d bli. Er faktisk i kontakt med et produksjonsselskap om å gjøre det enda litt mer profft. Så det kan bli spennende.  

• Liker 1
Skrevet
On 4/18/2025 at 12:03 AM, sneakyowl said:

Jadda! Bra jobbet! Så det er litt lagg på story-oppdateringene? 😁 Det har vært kult å følge!

Ja det var det fordi jeg la de ikke ut selv. Det var et media selskap som hadde kontroll på instaen min mens jeg var på tur, da jeg kun hadde nett rundt 12-14 dager på hele ekspedisjonen. 

• Liker 1

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.