Gå til innhold
  • Bli medlem

Silnylon tarp selges


Anbefalte innlegg

Jeg har for mange tarper og selger derfor denne jeg har sydd selv for 800,-. Den er nesten kvadratisk på 3x2,9 m, har «catenary cut» (svak bue) langs kantene som gir et stramt oppsett og har 23 bardunfester fordelt langs kanten, ridgelinen og på panelene. 15D ripstop silnylon, 570 gram inkludert seks Helsport-barduner på 1,8 mm x 4 m. Her er flere detaljer: 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
KjartanE skrev (1 time siden):

Jo, det er/var jeg. Har hatt dialog på PM. 
Men min neste tarp strekker seg ikke når den blir våt…

Blir den av slikt materiale?

IMG_2636.thumb.jpeg.0d0e7b2e27cdb36cada163def647c027.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silnylon (som denne tarpen) er sterkt og fungerer til det meste. Silpoly strekker seg mindre, og treffer en gylden middelvei hva gjelder strekk, styrke og holdbarhet:  https://yamamountaingear.com/pages/materials
 

Walle skrev (7 timer siden):

Blir den av slikt materiale?

IMG_2636.thumb.jpeg.0d0e7b2e27cdb36cada163def647c027.jpeg

Så lenge prisen på DCF er så høy kommer ikke jeg til å kjøpe det. Bare materialet for en tarp vil koste over 3000,-.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ole_brum skrev (1 time siden):

Så lenge prisen på DCF er så høy kommer ikke jeg til å kjøpe det. Bare materialet for en tarp vil koste over 3000,-.

Samme har jeg tenkt, bare at jeg ikke kan sy, og må kjøpe ferdig produkt. Da blir det enda dyrere.

Jeg formulerte meg nok utydelig. Neste tarp strekker seg mindre enn den jeg har.

 

Beklager avsporingen i salgstråden. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.