Gå til innhold
  • Bli medlem

En vandring langs hele den svensk-norske grensen


CJXplore

Anbefalte innlegg

Annonse

Dette var veldig bra og en positiv overraskelse 👏🏻🎥 Spennende tur og et veldig spennende prosjekt det skal bli kjekt å følge med på. 

Jeg har lyst å gi deg et par tips

Jeg vet ikke hvilket redigeringsprogram du bruker, men lyden din er veldig lav. 

Screenshot2023-12-09at19_46_27.png.9d45c874c1f4edcffc5de30e58859505.png

Som gjør at jeg må skru opp lyden veldig for å høre hva som blir sagt. 

Et annet tips er å legge på litt sound effects av vind, eller bare naturlyder når du filmer med drone. Det kan bare være helst svakt i bakgrunnen, men det setter så uendelig mye mer stemning enn å se drone klipp uten noe lyd. 

Gleder meg til fortsettelsen 🎥

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Kul projekt! Jag reagerar också på att din kompis ser ut att bära väldigt tungt. Har du någon aning om vilka startvikter ni hade på ryggen?

Funderar också på vilket datum ni startade?

/Plan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk. Vekta på sekken varierte mellom sånn ca 14-18kg (uten vann og tom på mat) og som mest 37-38kg etter påfyll. For meg ble det også litt ekstra med hundemat når Varg (hunden)ikke klarte å bære det selv.  Men det varierte litt i løpet av turen siden vi også pakket om noen ganger og byttet litt på utstyret. Feks brukte jeg hengekøye og tarp til å begynne med med byttet til telt etterhvert. Både jeg og Henrik sendte også hjem noen ting som vi ikke lengre brukte. Det skal sies at vi begge valgte i utgangspunktet å bruke det utstyr som vi hadde fremfor å investere i nye superlight produkter, vi hadde våre egne sovesystemer og kjøkkensystemer. Der kunne vi så klart spart en del vekt på å samkjøre, men vi liker begge å være uavhengige. Er jo også en sikkerhet i å ha dobbelt opp av enkelte ting. Vi startet 1.mai.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.