Gå til innhold
  • Bli medlem

Glatt teltgulv på Helsport Superlight telt - hva gjør man for å unngå å skli?


Ellefjell

Anbefalte innlegg

Hei, flere her som irriteres over alt for glatt teltgulv på Helsport SL?

Lurer på om det er footprint som gjør det at både duken over og thermarest matta skli ved hver bevegelse? Trodde først vi hadde det for lite beint ved første natt, så endre på det - og plasserte telt på et plant sted ...skjedde egentlig det samme: matta sklei på dette glatte gulvet.

Hva skal man gjøre her? Kan vel ikke drasse med ANTISKI -MATTA i tillegg???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har lest her inne om bruk av denne sprayen som håndballspillerne bruker på nevene sine på liggeunderlaget. Hvis man kan unngå at liggeunderlaget glir, bryr jeg meg ikke om gulvet er glatt. Jeg skal stikke ned på XXL i morgen og kjøpe en boks og prøve dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Robinson skrev (9 timer siden):

Jeg har lest her inne om bruk av denne sprayen som håndballspillerne bruker på nevene sine på liggeunderlaget. Hvis man kan unngå at liggeunderlaget glir, bryr jeg meg ikke om gulvet er glatt. Jeg skal stikke ned på XXL i morgen og kjøpe en boks og prøve dette.

hva heter denne boksen da - og ja...helt rett: er vel matta som skal få seg noen antiskliflekker av noe slag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.