Gå til innhold
  • Bli medlem

Friluftsamatørene, hvor er de?


Tittei

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor friluftsamatørene forsvant? Eller er de flyttet til andre kanaler som jeg ikke har fått med meg? 
og er de borte, kan noen gi meg tips om andre som er i samme gate med barn og litt småsnakk? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

https://www.youtube.com/@Friluftsamatorene/videos

 

Jeg var faktisk ikke klar over at de hadde sluttet å legge ut videoer, men hva er du ser etter? Friluftsliv med barn? Terrengforslag? Blandingen av tur å fiske? Det finnes jo mye rart som kan anbefales.

 

Han la ut en video like før den siste ble lagt ut hvor han forklarer at han er 100% sykemeldt. Uff, det var 2 år siden.

 

Endret av Gabs88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstod det også sånn at da det dro seg opp på sosiale medier ble det mye og at han ikke fikk nok glede igjen for tiden som blir investert. Han ble jo straks veldig populær på både youtube og instagram. Det er mange som er «på vei opp» på sosiale medier og kjenner på det samme og plutselig forsvinner. Men det kan jo være en konsekvens av sykdommen/skaden.

Han laget ihverfall skikkelig bra innhold og virker som en hyggelig type, det er helt sikkert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marius Engelsen skrev (22 timer siden):

Forstod det også sånn at da det dro seg opp på sosiale medier ble det mye og at han ikke fikk nok glede igjen for tiden som blir investert. Han ble jo straks veldig populær på både youtube og instagram. Det er mange som er «på vei opp» på sosiale medier og kjenner på det samme og plutselig forsvinner. Men det kan jo være en konsekvens av sykdommen/skaden.

Han laget ihverfall skikkelig bra innhold og virker som en hyggelig type, det er helt sikkert!

Enig. Både barna og jeg likte han godt. Vi ser fremdeles på videoene hans, men har ikke fått med meg at han var på insta. Jeg likte balansen mellom barn på tur og alene. Han er norsk og han pratet akkurat passe. Men da skal jeg søke han opp på insta og håpe det komme4 forslag til andre der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.