Gå til innhold
  • Bli medlem

Fjellski


Anbefalte innlegg

Annonse
Siv Tanja skrev (2 timer siden):

Hei. 

 

Jeg skal kjøpe med klassiske fjellski. Jeg er 146 cm høy og veier 57 kg. Kjæresten min mener at jeg kan bruke 170 cm. De skal kun brukes i vidde, og lette forhold. Hvilken lengde vil passe meg? 

Det kommer ann på hvilken type ski du velger. Det er spennet i skia som bestemmer lengden i forhold til vekten din. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hammer skrev (13 minutter siden):

Det kommer ann på hvilken type ski du velger. Det er spennet i skia som bestemmer lengden i forhold til vekten din. 

Tenkte på Åsnes gamme fjellski. Disse går kun med til 170 cm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemmer også for Line Sverdrup skiene(Liv Arnesen skiene er også knall). En kjekk ting å ha i bakhodet er at ski med dame navn er laget for damer, dette når det gjelder spenn og utforming. Eventuelt Breidablikk, disse er uten stålkant og er derfor ganske mye lettere. stålkanten savner man bare på dager med meget har snø/is i bratt utforkjøringer, men lette ski er du glad i alle andre dager.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.