Jump to content
IGNORED

Åsnes fellelås

Kjell Iver
 Share

Recommended Posts

Fellelåsen på gutten sine Mountain Race Jr ski løsnet i går. Skiene er forholdsvis lite brukt og kjøpt i 2020. Har akkurat skrev reklamasjon til XXL - spent på oppfølgingen.

Hidden Content

Når jeg ser på Åsnes Cecilie skog skiene eller mine gamle Rago så har det skjedd en utvikling, men som vanlig er jeg usikker på om utviklingen går til noe bedre. Mine Rago er fra før 2006 eller noe slikt, men ingen av de har det vært noen problemer med, men på Skog skiene er logo falt av og det tror jeg også har skjedd med mine Ingstad. 

uansett verdt å følge med på dette.

Hidden Content

Skog skiene

Hidden Content

Rago

Interessant.

Reduksjon i kost (redusert material og forenklet produksjon) og estetikk er vel det som ofte tar presedens i forbedringsprosesser, selv om det kanskje selges som en forbedring fra forgjengerne.

Synd for oss som har utstyr lenge (litt selvmotsigende all den tid det kanskje var bedre kvalitet tidligere) eller bruker det hardt.

Walle skrev (38 minutter siden):

Synd for oss som har utstyr lenge (litt selvmotsigende all den tid det kanskje var bedre kvalitet tidligere) eller bruker det hardt.

Sant. De skiene mine fra tidlige tider har fått juling, og de holder seg godt.
jeg glemte egentlig å høre om fellelåsene på de nye modellene er slik som på det øverste bildet - eller er det bare juniormodellene som er slik?