Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Annonse
Skrevet

Takk for flott rapport.

Har lest litt om bikepacking den senere tid.  Virker litt forlokkende å prøve for å komme seg litt lengre avgårde på tur innenfor ett par dager. 
Få sett litt andre og nye plasser i "nærområdet".

Skrevet

Takk for det @Walle. Jeg ble litt tent etter turen gjennom nordmarka i fjor. Da skulle jeg krysse marka på tursykkel og opplevelsen av å sykle på grusveiene  med telt og sovepose satte spor. Det gikk helt fint med tursyklingen, men sidevesker er ikke ideelt om en skal ut i terreng. Derfor ble det vesker beregnet for denne typen sykkeltur. Jeg våger påstanden om at jeg ikke hadde kommet fram et par av stedene på denne turen med standard sidevesker. 

Får nyte asfalt, grus og sti og kommer langt på kort tid. Kan virkelig anbefales.

• Liker 1
Skrevet

Så ut som en fin tur dette :-) Skjønner at det ga mersmak.
Er ikke så mange ganger jeg har gjort det, men har hatt noen sykkelturer med oppakning (sidevesker og toppvesker) i Krokskogen og vestmarka.

• Liker 1
Skrevet

Ja dette var en fin tur @martin.m og en helt grei gjennomkjøring før lengre tur. Det ble heldigvis gjort noen nye erfaringer så jeg kan tilpasse til neste tur.

• 2 uker senere...
Skrevet

Hyggelig at du likte den @Kjetil E.. Lettere og raskere enn fottur, i hvert fall på kjerre/grusvei og god sti. Litt mer pes utenfor, men det gikk egentlig overraskende bra. Kan virkelig anbefales.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.