Gå til innhold
TheSleepwalker

Med bil fra Trondheim. Hvor?

Anbefalte innlegg

Det er jo meldt kanonvær til helga, og min bedre halvdel kunne tenkt seg en tur vekk fra heten i byen. Vi lurte på å ta bilen og finne et sted å slå opp teltet. Hun er ikke helt disponert til å bære for tiden, så jeg må bære mesteparten. Foretrekker da ikke måtte gå noe særlig. Vurderer Gjevilvatnet. Var der i 2016, og da presset vi en lavvo inn i skogen/krattet mellom stranda og veien for å slippe sand.

Om jeg husker rett er det et toalett ved stranda?

Er det noen som vet om vi får slått opp teltet (Wiglo 4 / Fjellheimen 3) uten å campe nede på selve sanda? Hater sand 😅

Lurer også på om noen vet hvor mye mygg det er der oppe for tiden. Er det greit å sitte ute?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det går fint å telte inne i skogen ved Raudøra, men man blir neppe helt alene. Toalett er det ja, mener det ligger mellom parkeringa og stranda.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Kommersielt samarbeid: Rabattkoder og sporingslenker

Fjellsport Fjellsport

Milrab Milrab

Skitt Fiske

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.