Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei!!

Er vant med å hive alt jeg eier inn i bilen og kunne sette snuta mot fjells. Dette er det slutt på da bilen ha gått dukken. Samme uke som jeg fikk hjertet mitt knust, lengter sånn til åpne vidder, kanskje store fjell, snø, ikke annen støy enn glidende ski og vind. Så, noen som har tips til vinterturer(desitnasjon?) som ikke krever bil?

Drømmer om Valdresflya, rando, kanskje inn til Glitterheim... Har ikke fjellski, skulle ønske jeg hadde det, men kan kanskje leie om det er enklere å komme til en bra fjellskitur. Har telt, men ikke vintertelt, pleier å sove i bilen. 

Eller er det lettere å bare leie bil? 

Reiser fra Østlandet, typ Oslo.

Annonse
Posted (edited)

Tog til Finse. DNT-hytte der og videre, hvis du vil gå hytte til hytte. Uendelig med teltplasser. 
F.eks. gå nordover og hjem fra Hemsedal (Breistølen) eller Tyinkrysset. Eller gå sørover til Haukeliseter. Buss derfra. 

Edited by fjellrypa
  • Like 2
Posted
fjellrypa skrev (På 13.3.2025 den 19.47):

Tog til Finse. DNT-hytte der og videre, hvis du vil gå hytte til hytte. Uendelig med teltplasser. 
F.eks. gå nordover og hjem fra Hemsedal (Breistølen) eller Tyinkrysset. Eller gå sørover til Haukeliseter. Buss derfra. 

Nydelig, takk!! Der ser det ut som det var masse muligheter ja...

• Like 1