+Memento mori Skrevet 17. september 2018 Skrevet 17. september 2018 Da gikk jeg glipp av første episode, så da har jeg fått laget meg en bruker på Dplay og lastet det på Apple TVen. Sett litt på intro’en og Bjørnøya og 74 grader nord må være ny rekord og tyder på at fastlands-Norge er i ferd med å bli brukt opp. Det er vel greit å lage en samletråd, så vi kan få ut litt frustrasjon over dårlig kunnskaper på GPS, kart og kompass ikke minst missvising i nordområden. Årets versjon har vel mye Bergans utstyr og er nok en gang fylt av alt for tunge sekker etter min skala. Huff, der kom første frustrasjon 😂 Men ser vel alt i år også...... Siter
Gittiamo Skrevet 17. september 2018 Skrevet 17. september 2018 Man trenger ikke lage noen bruker på DPlay. Er bare å caste eller streame av. Så det er heldigvis gratis å se på. Jeg har ikke sett dette programmet på mange år da jeg ikke har hatt kanalen. Koser meg med å se på nå. Selv om jeg er misunnelig på alt gøy de får gjøre 🙂 1 Siter
whistler Skrevet 17. september 2018 Skrevet 17. september 2018 Syntes fortsatt 71 Nord er høyst severdig 😃 Men disse enorme sekkene. Hva er greia? Kan umulig være god reklame for Bergans. Det tyder jo på voldsomt volumiøst og tungt utstyr? 2 Siter
TEEDJAY Skrevet 17. september 2018 Skrevet 17. september 2018 Jeg har en teori om de tunge sekkene Kan det tenkes at, deltakerne må følge en (også etter min mening) overdreven og omfattende pakkliste fordi de rett og slett skal få et stort handikapp i forhold til filmcrewet? De som filmer er nok svært spreke og dyktige, men må tross alt løpe både foran og bak deltakerne og derfor tilbakelegge en større avstand for å få de rette bildene. Om deltakerne hadde hatt lette sekker, ser jeg for meg at det kunne blitt nesten umulig for kamerafolket å holde tilstrekkelig følge 2 1 Siter
+ost Skrevet 17. september 2018 Skrevet 17. september 2018 22 minutter siden, TEEDJAY skrev: Jeg har en teori om de tunge sekkene Kan det tenkes at, deltakerne må følge en (også etter min mening) overdreven og omfattende pakkliste fordi de rett og slett skal få et stort handikapp i forhold til filmcrewet? De som filmer er nok svært spreke og dyktige, men må tross alt løpe både foran og bak deltakerne og derfor tilbakelegge en større avstand for å få de rette bildene. Om deltakerne hadde hatt lette sekker, ser jeg for meg at det kunne blitt nesten umulig for kamerafolket å holde tilstrekkelig følge Snakket med en i filmcrewet for noen år siden, og du treffer spikeren midt på. I tillegg må ofte deltagerne stoppe for at filmcrewet skal få rette vinkel, pause o.l. Da får de ikke lov til å ta av seg sekkene... 1 1 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.