IGNORED
Kjøp av telt - Exped orion extreme eller Exped Venus Extreme?
-
Lignende innhold
-
Av Martemartemarte
Hei! Har klart å knekke den ene stanga i min søsters exped chair kit, og er på litt desperat jakt etter ny stang. Har noen erfaring med å bruke en annen type stang i chair kit’et? Eller har noen begått samme blunder som meg - latt en ivrig kid leke med liggeunderlaget - og fått god hjelp på en friluftsbutikk som hadde ekstra stenger å selge?
Eventuelt har noen en ekstra stang liggende som jeg kan kjøpe?😃 Alle innspill mottas med stor takk.
-
Av Bobe
Har i lengre tid prøvd å finne et lite hull i underlaget mitt, exped7 downmat, uten hell. Men underlaget var ubrukelig det grunnet hullet. Prøvde i badekar og med zalospray å ikke f.
Til slutt bråste jeg opp underlaget med en 12 v pumpe, så hardt at det lille hullet ble et veldig mye større hull som gjekk Ann å finne, var forøvrig i overgangen til ventilen, tetta så dette med uv wader reper glue, og vipps var underlaget friskmeldt.
-
Av Øyvind_B
Hei,
Har tenkt å kjøpe exped synmat. Men er veldig usikker på om jeg skal velge 7 eller 9cm.
Sovner alltid på siden, og er spent på om jeg kommer nok opp fra bakken med 7cm, noen som har erfaringer?
-
Av Shaleyshale
Hei,
Noen som har erfaring med Exped Downmat UL Winter LW og/eller Therm-a-Rest NeoAir Xtherm Large? Vurderer sistnevnte siden det er noe lettere, men er litt stressa for slitestyrke, hvor enkelt det er å blåse opp (sammenlignet med motparten), samt at jeg har hørt at det bråker mye når en beveger seg på det.
Det gamle liggeunderlaget bestemte seg for å si BANG i Femundsmarka og er derfor på jakt etter et nytt 4-sesongs liggeunderlag Andre forslag er også velkomne
-
Av Bjørnemamma1969
Hei. Jeg har fått hull i mitt liggeunderlag. Forsøkte først å reparere det med repkiten som fulgte med, men det var ubrukelig. Jeg har brukt en annen lim, og det ser ut til å holde en halv natt, før det er flatt, så ikke godt nok nei.
Noen som vet hvor jeg kan sende det for å få det gjort skikkelig?
-
-
Hvem er aktive 0 medlemmer
Ingen innloggede medlemmer aktive
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.