Bendikb Skrevet 22. november 2017 Skrevet 22. november 2017 Jeg kjøpte dette ullteppe: http://www.nordiskfritid.no/products/ullteppe Og har et par ganger brukt det som bånn i teltet, fungerer kjempe bra! Deilig å gå på i sokkene og ha armene utenfor soveposen/liggerunderlag. Det veier 2,1 KG og er 1.5m x 2m stort. Her er det bretta i to, og rullet sammens med liggerunderlaget.
Terka Skrevet 17. desember 2017 Skrevet 17. desember 2017 Her er byggisolasjonen jeg nevnte i en tidligere kommentar. 2 stykker på 1 meter bred, og ca 2 meter lange i denne rullen.
uteturen Skrevet 19. desember 2017 Skrevet 19. desember 2017 (endret) Lovte tidligere i høst å legge ut bilder av matte fra kina og nå har den endelig kommet! Førsteinntrykket: - Det virker mer solid enn jeg hadde turt å håpe på - Det er et slags fyll inne (har ikke åpnet den på noen måte, så vet ikke hva). - Veier svært lite, så blir hvertfall prøvd i vinter - Billig nok til å brukes hardt - Størrelsen er som oppgitt 150cm x 200cm - vekt endte på 197gram inklusive pakkposen som fulgte med. Test kommer når jeg får prøvd, selv om jobbkalenderen plutselig er overfylt til langt uti februar... Lenke her: https://www.ebay.com/itm/Dampproof-Aluminum-Foil-Picnic-Mat-Beach-Sleeping-Mat-Pad-Travel-Camp-Waterproof/162628048020?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&var=461627314827&_trksid=p2057872.m2749.l2649 Endret 19. desember 2017 av uteturen
Tor-Erik-L-77 Skrevet 19. desember 2017 Skrevet 19. desember 2017 Den matta ser ut som de gamle folk hadde på bilvinduene Skulle ikke overraske meg om det var noe tynn skummgummi e.l inni. Bør jo være mulig å få testet isoloasjons evnen til matta uten å dra på tur, forsøk ute i hagaen eller på verandaen? Som mye billig fra Kina er jeg ikke overbevist men i noen få tilfeller hender det jo at noe er brukande så spent på å høre dommen din 1
uteturen Skrevet 19. desember 2017 Skrevet 19. desember 2017 Jepp den gjør det. Og når jeg har hatt sånn bilvindusak under meg i hengekøya og det har fungert, så har jeg litt forhåpninger til denne. Det blir nok ikke varmt av denne, men fukten holder seg nok unna.
Gjest Skrevet 20. desember 2017 Skrevet 20. desember 2017 17 timer siden, Tor-Erik-L-77 skrev: Den matta ser ut som de gamle folk hadde på bilvinduene Da er jeg per definisjon gammel, jeg da....
tubbs Skrevet 20. desember 2017 Skrevet 20. desember 2017 36 minutter siden, Lompa skrev: Da er jeg per definisjon gammel, jeg da.... Kansje ha ett eget delforum for oss "gamlinger" ? 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå