Jonas1986 Skrevet 24. juni 2017 Skrevet 24. juni 2017 Hei! Vi er 4 kamerater som skal på en 7 dagerstur med packraft. Slik som jeg kan lese kart blir det å padle stort sett hele turen for uten hvis det er noen styk vi feiger ut for. Det blir ca 13km å gå etter første dagen, stort sett etter lett sti. Etter det treffer vi elven vi skal følge i overkanta av 80km. Det skal være meget bra fiske i elven vi skal følge og rikelig med flotte ørretvann på turen Her er det Jeg kommer på i farten som jeg skal ha med, men blir ikke alt dette de andre trenger og ha med... Pakkliste sommertur med packraft.xls Siter
Thomas E Skrevet 30. juni 2017 Skrevet 30. juni 2017 Jeg ser du har et spørsmålstegn i tittelen. Ber du om tips/råd eller er det bare for folk som eventuelt vil se listen din? Siter
Jonas1986 Skrevet 2. juli 2017 Forfatter Skrevet 2. juli 2017 Ber vel egentlig om tips / råd greit med andre synspunkt mtp hva jeg har glemt 1 Siter
André Pedersen Skrevet 3. juli 2017 Skrevet 3. juli 2017 jeg ville fjernet de spørsmålstegnene du har satt bak tarp. Tarp er fantastisk greit og ha med. 1 Siter
Tessatroll Skrevet 3. juli 2017 Skrevet 3. juli 2017 Bålpose, dasspose, førstehjelp, medisinar personleg, vest , solbriller, ytterbekledning, noko til hovud og hender om det skulle bli kaldt/jævlig varmt? Kart, kompass, kniv, matbolle og skei. 2 Siter
Smaltur Skrevet 3. juli 2017 Skrevet 3. juli 2017 6 timer siden, Tessatroll skrev: Bålpose, dasspose, førstehjelp, medisinar personleg, vest , solbriller, ytterbekledning, noko til hovud og hender om det skulle bli kaldt/jævlig varmt? Kart, kompass, kniv, matbolle og skei. Hva mener du med bålpose? Er det en pose med kokeutstyr osv? 1 Siter
Tessatroll Skrevet 3. juli 2017 Skrevet 3. juli 2017 2 timer siden, Smaltur skrev: Hva mener du med bålpose? Er det en pose med kokeutstyr osv? Nei, vasstett liten pakkpose med tennstål, fyrstikker og tørr never/knusk. 3 Siter
Jonas1986 Skrevet 28. juli 2017 Forfatter Skrevet 28. juli 2017 På 3.7.2017 den 22.34, Tessatroll skrev: Nei, vasstett liten pakkpose med tennstål, fyrstikker og tørr never/knusk. Posen til primusen er vanntett og der har jeg lighter x 2 + tennstål never trenger jeg ikke ta med da det er nok av det i etter elven vi skal padle.. Siter
tjødnbotn Skrevet 2. august 2017 Skrevet 2. august 2017 Forslag: Rep-utstyr til packraft og evt en ekstra åre fordelt på hele laget. Vest og kasteline. Om du liker sånt: Bok. Kaffe. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.