Gå til innhold
  • Bli medlem

Mountian Equipment Annapurna - kjøpes hvor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

har slitt ut en ME Annapurna som jeg har lyst å erstatte med en ny. Finner ingen butikker som har denne? Oslo Sportslager hadde visstnok ikke tatt inn ME denne sesongen.

Alternativt så er jeg åpen for forslag. 

Bruk; Alt fra lufting hunder, enkle turer og aktiviteter med lite aktivitet ute. Ønsker tilsvarende egenskaper på Annapurna da jeg har funnet det praktisk å slippe å kle på meg 3-4 lag for å lufte dyra på vintern (frysepinne). Mye mer praktisk å bare å bare ta på seg jakka utenpå en tynn genser ;)

Skrevet
27 minutes ago, tklami said:

Kan kanskje være de har det på piteraque utpå Sandvika storsenter. De fører i hvertfall Mountain equipment

Takk for tipset, forespørsel sendt :)

Skrevet

Mener det er xcsports.com som er importør av ME. De har ikke Annapurna på nettsidene sine, men kan kanskje skaffe den.

Skrevet

Svaret fra Piteraque var at den var utsolgt ikke mulig å skaffe - noe usikker på hva de legger i det. 

Sansynligvis like enkelt å finne en annen jakke, litt synd for jeg har vært veldig fornøyd med Annapurna i de årene jeg har brukt den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.