Gå til innhold
  • Bli medlem

Handle på Norwegian Outlet


Tom42

Anbefalte innlegg

Er det trygt å handle på Norwegian Outlet på Vestby.  Så på en Norrøna Lyngen primaloft 60 jakke til kr 999.  De oppgir en før pris på 2299, mens flere andre har priser på ca 16 - 1700.  Men, det ser ut som om dette er et utgått produkt for ingen har varen på lager. 

,

Endret av Tom42
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har handla både skallbukse og skallbukse på outlet. De var da akkurat gått ut og en ny variant hadde kommet inn i de normale butikkene. Produktene i seg selv har absolutt gjort jobben for ca 60% av fullpris. Så så lenge en vet hva en vil ha så ser jeg ingen problem med å handle på outlet. Kommer til å gjøre det igjen også om produktet jeg ser etter er der.

Når jeg tenker over det har det kommet både diverse ull, hansker og endel andre ting derifra og. Gjør meg ingenting at det er fjorårets produkt

Endret av tklami
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en Norrøna Finnskogen jakke der for tre-fire år siden. Betalte mindre enn innpris i sportsbutikken her jeg bor i følge en kompis som jobber der. Men fargen var  litt annerledes enn alle andre Finnskogenjakker jeghar sett. Har siden skjønt at det var en spesiallaget outlet-modell. Produseres visst da litt rimeligere, færre detaljer osv. Har jeg blitt fortalt da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, SnorreL said:

Jeg kjøpte en Norrøna Finnskogen jakke der for tre-fire år siden. Betalte mindre enn innpris i sportsbutikken her jeg bor i følge en kompis som jobber der. Men fargen var  litt annerledes enn alle andre Finnskogenjakker jeghar sett. Har siden skjønt at det var en spesiallaget outlet-modell. Produseres visst da litt rimeligere, færre detaljer osv. Har jeg blitt fortalt da.

Både jeg og dama har handlet norrøna falketind jakker, forskjellige årsmodeller, men nøyaktig det samme som en får i butikk. Jeg vet de til tider har vareprøver inne som selges hos norrøna. Men det pleier de å være klare på når en handler om en spør. 

Har aldri hørt at norrøna har lagd produkter som kun skal til outlet for å være billige før.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Tom42 skrev:

Da får jeg vel fyre opp snekka og håpe på at jeg finner ledig bryggeplass der.  P7260112.JPG

Ja da får du fyre skikkelig, for det er et stykke fra sjøen...

Jeg har gjort flere veldig gode kjøp der ute, men ser også plagg med førpriser som jeg har reagert på. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har handlet litt forskjellig der. bl.a skalljakke hos Bergans og ull hos Devold.
De produktene jeg har kjøpt var helt like de som er i vanlige butikker. Er ofte rest av en modell som havner der, f.eks farge som butikker har bestilt minst av.

At før pris der kan se litt rar ut er vel at de opererer med det som er veil pris fra produsent.  Ser man f.eks på Bergans sine sider så oppgir de veil pris på bergans Storen jakke til menn til 4.000,- på årets modell. Ved å sjekke på prisjakt kommer den opp fra 3600,- Så rabatter der ute er på produsentenes veil pris og ikke på konkuransepris butikker i mellom.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, borgern skrev:

At før pris der kan se litt rar ut er vel at de opererer med det som er veil pris fra produsent.  Ser man f.eks på Bergans sine sider så oppgir de veil pris på bergans Storen jakke til menn til 4.000,- på årets modell. Ved å sjekke på prisjakt kommer den opp fra 3600,- Så rabatter der ute er på produsentenes veil pris og ikke på konkuransepris butikker i mellom.

Ja, det er vel gjerne forskjell på veiledende pris og hva man kan få det til i butikkene. Jeg har handlet der et par ganger, fått en del gode kupp begge gangene. Var der sist helg, og fikk kjøpt meg Dermizax-bukse hos Bergans til 299,-. I fjor fikk jeg dunpose til meg selv til 800,- der og angrer på at jeg ikke kjøpte to stk da, for nå kostet de en del mer. Har man fulgt med litt på priser ellers, og har med mobil og kanskje sjekker prisjakt kan man vel raskt gjøre noen gode kjøp. Det gjelder jo forsåvidt ellers også. Ikke alltid tilbud eller annonserte varer i butikker ellers er nevneverdig billige heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lompa skrev:

Ja da får du fyre skikkelig, for det er et stykke fra sjøen...

Jeg har gjort flere veldig gode kjøp der ute, men ser også plagg med førpriser som jeg har reagert på. 

Joda jeg har skjønt det.  Og så har jeg skjønt at det lønner seg å ta en tur dit.  Og så er det jo ikke så langt til Sverige heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Tom42 skrev:

Joda jeg har skjønt det.  Og så har jeg skjønt at det lønner seg å ta en tur dit.  Og så er det jo ikke så langt til Sverige heller.

Og det er sikkert på tide.  Var i Strømstad og kjøpte et trekk til Trangiaen - i 1999

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.