Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvor får man kjøpt quilt / teppe i Norge?


Tristein

Anbefalte innlegg

Hei.

Skal skifte ut tre-sesongers soveposen min, og har lyst til å prøve ut quilt/teppe. Hvor får man kjøpt dette i Norge? Har bare lest om positive erfaringer med quilt. Er det noen som har noen dårlige erfaringer?

Endret av Tristein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Den 3.4.2016 at 16.30, borgern skrev:

Sportsnett førte hvertfall exped sin down blanket tidligere. En dundyne som også kan kneppes fast til en trekk man har utenpå underlagene. Vet ikke om de fører den lengre. 

Ser ikke ut til at de gjør det lengre :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke er fremmed for å handle utenfor landets  grenser så får du As tucas Quilt med gratis frakt i fra Spania til Norge. Kjøpte nettopp en syntetquilt fra dem, betalte 180 euro(L/W -5C). Quilten håndsys så beregn 2-3 ukers levering. Kan velge mellom 5 grader, 0 grader og -5grader C. Fikk nettopp min, har ikke fått prøvd den noe mer enn i senga, men førsteinntrykket er sålangt bra :)

http://www.astucas.com/en/products/sestrals-quilt/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 4.4.2016 at 20.12, Svandal skrev:

Hvis du ikke er fremmed for å handle utenfor landets  grenser så får du As tucas Quilt med gratis frakt i fra Spania til Norge. Kjøpte nettopp en syntetquilt fra dem, betalte 180 euro(L/W -5C). Quilten håndsys så beregn 2-3 ukers levering. Kan velge mellom 5 grader, 0 grader og -5grader C. Fikk nettopp min, har ikke fått prøvd den noe mer enn i senga, men førsteinntrykket er sålangt bra :)

http://www.astucas.com/en/products/sestrals-quilt/

Takk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter selv og ser på quilt, blanket. Men da på cumulus sine.

prøver bare å finne ut hvor mye isolasjon jeg trenger for 3 sesongsbruk her i nordnorge, vil slippe å fryse hvis gradestokken havner rett på undersiden av frysepunktet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.