Hege Szyrxzc Skrevet 21. januar 2016 Skrevet 21. januar 2016 (endret) Jeg tenker frukt, grønnsaker..hva mer? Edit: Ser at det ligger en del tips under, skal se på de Endret 21. januar 2016 av Hege Szyrxzc Edit:
+Tom42 Skrevet 9. juni 2016 Skrevet 9. juni 2016 Den 21.01.2016 at 13.50, Hege Szyrxzc skrev: Jeg tenker frukt, grønnsaker..hva mer? Edit: Ser at det ligger en del tips under, skal se på de Løk og gulrot er utmerkede grønnsaker å tørke. bare å ha rett i suppa. Og så er de faktisk gode som snacks. Bildet viser 8 stk gulrot, 2 bokser bønner i tomat. ? egg, og 8 store løk.
Anders_G Skrevet 9. juni 2016 Skrevet 9. juni 2016 Jorbær, blåbær, bringebær er knall å ha i havregrøten.
Hege Szyrxzc Skrevet 9. juni 2016 Forfatter Skrevet 9. juni 2016 Takk for tips! Tenkte jeg i alle fall skal tørke bønner, for å få en proteinkilde. Middag vil da bli posesuppe, bønner, og hurtigris/couscous. Jeg tar med olivenolje som jeg tilsetter. Litt samme opplegg med frokost; havregrøt tilsatt kokoksflak og rosiner, tenker jeg da kjøper noen bærposer som kan tørkes og has i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå