Gå til innhold
  • Bli medlem

fjellreven dunjakke


Gjest

Anbefalte innlegg

Annonse
13 timer siden, HunterHunted skrev:

Vet ikke hvor du holder hus, men sport outlet-butikkene i trondheim selger fjellreven dunparkas til halv pris pluss en fjellreven dunjakke til nesten halv pris. Rimelig greit kjøp spør du meg :)

Har de noen Fjällreven bukser der også til god pris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du den til 7k eller 15k?
Om du faktisk kan kjøpe en parkas til 15k hadde jeg gått for den til 15, rett og slett pga stoffet. G-1000 er helt uslåelig, regner med den kan vokses, og det er i tillegg innmari lett å bære. MYE finere er den også.
Hvor bor du som trenger DEN jakken...?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Hammer skrev:

Har de noen Fjällreven bukser der også til god pris?

Ja, mener jeg har sett vidda pro-buksa der, pluss noen til. Ikke all verdens utvalg av fjellreven,  men det som finnes er jo minst 50%. ☺ disse outletsene er genial.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, annaerbest skrev:

Mener du den til 7k eller 15k?
Om du faktisk kan kjøpe en parkas til 15k hadde jeg gått for den til 15, rett og slett pga stoffet. G-1000 er helt uslåelig, regner med den kan vokses, og det er i tillegg innmari lett å bære. MYE finere er den også.
Hvor bor du som trenger DEN jakken...?

ikke 15000, det blir for mye.. men oslosportslagers nettbutikk har salg på expedition down jacket og parka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, TormodiFuruskogen skrev:

Fant ikke Expedition parka noen plass.. 

http://www.fjallraven.no/expedition-down-parka-no-1-w

 

__

 

@turjakke selv har jeg en Sarek og den er utrolig god og varm. Den kan jeg gå en lang tur med i -20 i flere timer KUN med Brynje Arctic om jeg er flink å holde varmen. Jakken kan også vokses for å isoleres bedre.
En heavy dunjakke kan fort bli FOR varm, just sayin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til hverdagsbruk vil jeg heller anbefale Downjacket No.16 - mye mindre volum men likevel veldig varm. Men bør prøves først for å se om du liker den.

Selv bruker jeg Barents Parka - holder fint til hverdagsbruk her i Pasvik og vi har hatt nede i -38 her vi bor. Ikke fullt så varm som dunjakkene såklart.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har bare lyst til å koke. Gikk en kveldstur igår, da var det -20, er flink til å bruke ullgenser, skjerf, hansker. Ønsker en jakke som man kan ta på seg og koker i. Sitte i på fjellet og ikke fryse. Men kan være den frysinga er en state-of-mind også, kanskje noe jeg kan øve på å tåle bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 17. januar 2016 at 14.55, turjakke skrev:

har bare lyst til å koke. Gikk en kveldstur igår, da var det -20, er flink til å bruke ullgenser, skjerf, hansker. Ønsker en jakke som man kan ta på seg og koker i. Sitte i på fjellet og ikke fryse. Men kan være den frysinga er en state-of-mind også, kanskje noe jeg kan øve på å tåle bedre.

Nei om du er villig til å gi 6k+ så er du safe med ganske heavy jakke fra FR.
Min holder meg varm med kun en tynn trøye under, det er -16 her hver morgen.
Om jeg kler meg med to lag ull i den jakken er jeg garantert å koke...
Men om du vil stå stille i motvind og vente på bussen en halvtime så burde du anywho kle deg som Lars Monsen på hundeløp...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, annaerbest skrev:

Nei om du er villig til å gi 6k+ så er du safe med ganske heavy jakke fra FR.
Min holder meg varm med kun en tynn trøye under, det er -16 her hver morgen.
Om jeg kler meg med to lag ull i den jakken er jeg garantert å koke...
Men om du vil stå stille i motvind og vente på bussen en halvtime så burde du anywho kle deg som Lars Monsen på hundeløp...

skulle fått meg sånne dun-dresser de bruker på vei opp everest :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.