ECX Torment Posted August 8, 2015 Posted August 8, 2015 Noen der ute som har en formening om hva som har skjedd med størrelsen på Reinsfjell fra Helsport? Nostalgisk som jeg er, blar jeg fra tid til annen i kataloger Quote
tronn Posted August 8, 2015 Posted August 8, 2015 Helsport har jo tidligere hatt for vane å leke med vekttall. Det har de blitt tatt på mange ganger, og kanskje de nå har gått over på mål? Kun spekulering fra min side en lørdag kveld på IKEA... 5 Quote
ECX Torment Posted August 9, 2015 Author Posted August 9, 2015 Mulig vekt og mål nå faktisk begynner å henge sammen hos Helsport. I disse lettvektstider måtte HS sikker gjøre noe, som å oppgi korrekte mål for å kunne skilte med 2 kg's telt!! Quote
ECX Torment Posted August 15, 2015 Author Posted August 15, 2015 Ser at også Ringstind SL, Trolltind SL og Rondane SL har lagt på seg iløpet av året (hhv 10g, 50g og 150g). Det samme har repkit til teltene som har blitt 50g tyngre. Mulig dette er flisespikkeri, men ..... Quote
Martin HJ Posted August 15, 2015 Posted August 15, 2015 Retting av tidligere feil opplysninger på mål/vekt, om det er tidligere slurv eller med hensikt i dagens konkurranse er ikke lett å si. Quote
Kristian den ukristne Posted August 15, 2015 Posted August 15, 2015 Spurte Helsport ang. Reinsfjell Superlight 2 da jeg fant litt forskjellige mål rundt om. Fikk beskjed om at noen av tallene stammer fra prototype, tallene på nettsiden pr dags dato stemmer. 1 Quote
Recommended Posts