+ost Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Den 16.2.2016 at 22.20, Kjell Iver skrev: Hmm ja.. ikke rart de har gode reklamasjonsordninger! Gode og gode for Blom. Jeg benyttet meg av Norrøna sitt tilbud om gratis reparasjon av produkter som var nå i januar. Har en Arch Wall jakke fra tidlig 2000 som har vært flittig brukt, og som sikkert har et par sesonger til i seg. Problemet er at borelåsen på ene ermet er helt borte, så tilbudet i januar var kjærkomment. Jakken fikk jeg tilbake forrige uke. Beskjeden fra Norrøna var at den for slitt til at det var mulig å fikse den (sy på ny borelåsstripe på ermet). Jeg fikk derfor en tilbudskupong på 25% på valgfri vare i nettbutikken i stedet, med betinget varighet ut februar. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mørkeblå Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 19 timer siden, ost skrev: Gode og gode for Blom. Jeg benyttet meg av Norrøna sitt tilbud om gratis reparasjon av produkter som var nå i januar. Har en Arch Wall jakke fra tidlig 2000 som har vært flittig brukt, og som sikkert har et par sesonger til i seg. Problemet er at borelåsen på ene ermet er helt borte, så tilbudet i januar var kjærkomment. Jakken fikk jeg tilbake forrige uke. Beskjeden fra Norrøna var at den for slitt til at det var mulig å fikse den (sy på ny borelåsstripe på ermet). Jeg fikk derfor en tilbudskupong på 25% på valgfri vare i nettbutikken i stedet, med betinget varighet ut februar. Min bror opplevde akkurat det samme.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.