tomgri Skrevet 8. september 2014 Skrevet 8. september 2014 @Tor Magnus Hovedgrunnen var for å ha muligheten til å bruke bunnduk alene om ønskelig. Samtidig så tror jeg det er lettere med to deler enn én mtp Trailstarens mange oppsettsmuligheter. Jeg ønsket i utgangspunktet glidelås rundt hele, men etter "konsultasjon" med Sean, anbefalte han meg denne løsningen. Jeg valgte å ikke ha lommer for å minimere vekten. Men fikk han til å lage to festeringer i "taket" for å evt. kunne lage tørkesnor eller henge opp utstyr som f.eks lykt. @7homas Siter
pblind Skrevet 12. september 2014 Skrevet 12. september 2014 Bestilte en TS i silnylon 28/8, lå i postkassa i dag. Det må jo være grei leveringstid. 4 Siter
atari Skrevet 13. september 2014 Skrevet 13. september 2014 Vurderer å bestille TS og lurer på størrelsen. Er 192 høy. Noen som kan si noe om dette? Siter
+ost Skrevet 15. september 2014 Skrevet 15. september 2014 Bestilte en TS i silnylon 28/8, lå i postkassa i dag. Det må jo være grei leveringstid. Hva ble totaltsummen inkludert frakt osv for dette? Siter
johauk Skrevet 18. september 2014 Skrevet 18. september 2014 Hva ble totaltsummen inkludert frakt osv for dette? Eg fekk mitt trailstar i går. Tinga det 9. september og fekk det 8 dagar seinare. Eg gjekk for silnylon med bardunar. Dette kosta 274 USD inkludert frakt. Eg spurde fint om å setje verdien på pakka til 30 USD og slapp med dette moms slik. Eg var veldig usikker på kva slags farge eg skulle ha. Eg var på nippet til å tinge gult, men eg gjekk for olivenbrun. Håpar det ikkje blir som å ligge i eit bjønnehi. 1 Siter
RuneH Skrevet 21. september 2014 Skrevet 21. september 2014 Vurderer å bestille TS og lurer på størrelsen. Er 192 høy. Noen som kan si noe om dette? Om du har tenkt å bestille innerteltet fra MLD samtidig, så vil jeg si at innerteltet blir for kort. Jeg er 182 og det passer akkurat. Har masse lagringsplass til ting i innerteltet også, men liggelengde er akkurat nok. "Forteltet" ved bruk av innerteltet fra MLD er rett og slett helt enormt!! Om du har tenkt å bruke det uten innertelt så har du et hav av plass. Regner med at 2-manns innerteltet fra Oookworks skal fungere greit også, men sjekk litt mere for sikkerhetsskyld. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.