Gå til innhold
  • Bli medlem

Fjell-quiz


El Gringo

Anbefalte innlegg

Annonse
  • 2 uker senere...
  • 5 uker senere...

ods': Stryneskåla, med Fosdalen. I disse veibyggingstider på Skåla er det kanskje en variant ( vil tippe du har gått den) å gå via Tyvareset, litt utenfor din hø billedkant, og opp ryggen som tegner seg, et litt kjelkete parti i starten, har sjøl gått den bare opp, beskrevet i Breføreren. Var idag (igår) på Storskredfjellet, via nevnte Tyvareset, opp egga, og ut igjen ryggen mot vestlig Fosdalen, Skåla tar seg flott ut hele veien. Litt vanskelig å finne ut hvor du tar bildet fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte meg at denne kanskje ble litt lett for en vestlending. Tanken var at nede fra Oppstryn ser en ikke selve toppen av Stryneskåla og at dette bildet hvor toppen er med, kanskje kunne gjøre oppgaven litt vanskeligere. Bildet er tatt fra setrene inne i Glomsdalen.

Nei, jeg har ikke gått den ruta du nevner. De gangene jeg har vært på Skåla, har jeg enten kommet fra Tjugen i Loen eller utover Tindefjellryggen som for øvrig er en kjempeflott tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


Annonse


×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.