joachim89 Skrevet 23. september 2013 Skrevet 23. september 2013 Hei, jeg var en tur på island i sommer og gikk litt rundt i de fantastiske landskapene der. Jeg hadde også med meg trialsykkelen og fikk hoppet litt med den langt inne i heia. Her er en video 5 Siter
Kjell Iver Skrevet 23. september 2013 Skrevet 23. september 2013 Både filmingen og syklingen er imponerende! "Everybody thinks I'm crazy " kunne vel passe ja.. Siter
martin.m Skrevet 23. september 2013 Skrevet 23. september 2013 Både filmingen og syklingen er imponerende! "Everybody thinks I'm crazy " kunne vel passe ja.. Underskriver dette! Likte 1.35-1.40 spesielt godt, eller nei, likte mange av triksene, imponerende kontroll. Takk for titten. Siter
+rayun Skrevet 23. september 2013 Skrevet 23. september 2013 Istemmer så absolutt. Imponerende beherskelse av sykkelen. Var selv på Island for ei uke siden uten sykkel, men med gode fjellstøvler. Holdt meg på hitsiden av kjettingen på Gullfoss og hadde det helt ålreit der he-he. Siter
Tessatroll Skrevet 27. september 2013 Skrevet 27. september 2013 Fantastisk! Spesielt for nokon som må konse på å halde tunga beint i munnen i overgangen mellom fortau og veg Siter
REs Skrevet 27. september 2013 Skrevet 27. september 2013 Noen påstår at nordmenn er født med ski på beina, og Øystein Sunde synger i en av sine sanger at hvis han som var sjef den gang verden ble til hadde ment at du og jeg skulle ha bil så hadde alle barn blitt født med parkeringsplass. Begge deler høres ganske slitsomt ut for den som skal bli mor, men her er jeg overbevist om at du må ha blitt født med sykkel. Jeg syntes jeg kunne kjenne igjen noen av stedene du var på, men jeg klarte meg bra uten sykkel. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.