Gå til innhold
  • Bli medlem

Neo Air XTherm - Utskilt


Lindap

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte en ny Termarest-liggeunderlag for noen år siden som fortsatt fungerer utmerket. Jeg byttet da ut den gamle som var en kort modell og som har gitt meg kalde føtter i mange år. Men nå jeg har VELDIG lyst på en Neo Air Arctic liggeunderlag. Eneste argument er at vekten er ca. halvparten av matten jeg har i dag. Og prisen er faktisk litt mindre sjokkerende enn den til Neo Air da den kom ut.

Jeg tror min mor hadde tenkt å bruke 100 euro på en julepresang i år. Skal spørre henne om hun vil kjøpe den til meg. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøpte en ny Termarest-liggeunderlag for noen år siden som fortsatt fungerer utmerket. Jeg byttet da ut den gamle som var en kort modell og som har gitt meg kalde føtter i mange år. Men nå jeg har VELDIG lyst på en Neo Air Arctic liggeunderlag. Eneste argument er at vekten er ca. halvparten av matten jeg har i dag. Og prisen er faktisk litt mindre sjokkerende enn den til Neo Air da den kom ut.

Jeg tror min mor hadde tenkt å bruke 100 euro på en julepresang i år. Skal spørre henne om hun vil kjøpe den til meg. :smile:

Neo Air Arctic? Den har jeg ikke hørt om. Ser den ikke på www.thermarest.com heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.