Gå til innhold
Lindap

Neo Air XTherm - Utskilt

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte en ny Termarest-liggeunderlag for noen år siden som fortsatt fungerer utmerket. Jeg byttet da ut den gamle som var en kort modell og som har gitt meg kalde føtter i mange år. Men nå jeg har VELDIG lyst på en Neo Air Arctic liggeunderlag. Eneste argument er at vekten er ca. halvparten av matten jeg har i dag. Og prisen er faktisk litt mindre sjokkerende enn den til Neo Air da den kom ut.

Jeg tror min mor hadde tenkt å bruke 100 euro på en julepresang i år. Skal spørre henne om hun vil kjøpe den til meg. :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte en ny Termarest-liggeunderlag for noen år siden som fortsatt fungerer utmerket. Jeg byttet da ut den gamle som var en kort modell og som har gitt meg kalde føtter i mange år. Men nå jeg har VELDIG lyst på en Neo Air Arctic liggeunderlag. Eneste argument er at vekten er ca. halvparten av matten jeg har i dag. Og prisen er faktisk litt mindre sjokkerende enn den til Neo Air da den kom ut.

Jeg tror min mor hadde tenkt å bruke 100 euro på en julepresang i år. Skal spørre henne om hun vil kjøpe den til meg. :smile:

Neo Air Arctic? Den har jeg ikke hørt om. Ser den ikke på www.thermarest.com heller.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neo Air Arctic? Den har jeg ikke hørt om. Ser den ikke på www.thermarest.com heller.

Da har jeg husket navnet feil. Jeg tror jeg mener denne, Neo Air XTherm:

Skjult lenke - logg inn for å se den

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Kommersielt samarbeid: Rabattkoder og sporingslenker

Fjellsport Fjellsport

Skitt Fiske
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.