Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Planlegger en ukestur i femundsmarka med kano, kjæreste og hund. Kano, kjæreste og hund er ordna så nå trenger jeg bare en fin rute. Tenker at start og stopp bør være ca samme sted. Er nok den med mest turerfaring av oss og ønsker en tur som forholdsvis lett og uten for mye bæring for å så noen "frø" Villmark er helt klart noe alle tre ønsker å oppleve. Ser det er en tur beskrevet på ut.no men denne virker litt standard og i korteste laget. Noen som har noen tips?

Annonse
Skrevet

Anbefaler å starte ved Kjerringsjøen på svensk side, søk på forumet og du vil finne mye. Søkeord; Femundsmarka, Reva, Rogen, Kjerringsjøen, Käringsjön.

Sent from my iPad using Tapatalk

• Liker 1
Skrevet

Anbefaler å starte ved Kjerringsjøen på svensk side, søk på forumet og du vil finne mye. Søkeord; Femundsmarka, Reva, Rogen, Kjerringsjøen, Käringsjön.

Sent from my iPad using Tapatalk

Støtter Kjellis på dette. Skal du padle ville jeg ha startet ved Kjerringsjøen. Et glimrende utgangspunkt, og da kan du starte og avslutte turen på samme sted. Du kan lese om min og dama sin padletur i dette området på linken under, vi startet da ved Kjerringsjøen som anbefalt.

http://panneband.blogspot.no/2011/08/rogen-natureservat-og-femundsmarka.html

• Liker 1
Skrevet

Husk at skal du ta hund fra Sverige til Norge må den innom veterinær og få tabletter først. Det gjelder nok også selv om du ikke passerer en tollstasjon. Sjekk ut mattilsynets hjemmesider.

Skrevet

Takk for tilbakemeldinge. Ser ut til at det blir kjerringsjøen og småvannene norover kombinert med fotturer.

Eirik

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.