Dag G - Evje Skrevet 28. februar 2013 Skrevet 28. februar 2013 Britene elsker motoriserte ekspedisjoner. Helst skal det være gamle Landrovere. Siter
Eventyrer Skrevet 28. februar 2013 Skrevet 28. februar 2013 For en merkelig ekspedisjon Jeg skjønner ikke poenget! Siter
afe Skrevet 1. mars 2013 Skrevet 1. mars 2013 For en merkelig ekspedisjon Jeg skjønner ikke poenget! Det ser ut til at dette er poenget: http://www.thecoldestjourney.org/home/science/ Det er i alle fall langt meir meiningsfyllt enn alle sportsekspedisjonane som nordmenn er så kjent for, og som ser ut til å vera forbildet for mange på dette forumet.. 1 Siter
Lunder Skrevet 1. mars 2013 Forfatter Skrevet 1. mars 2013 Siden ingen kart har hvite områder lenger burde vi slutte med alle disse ikke-vitenskapelige ekspedisjonene, det er ikke meningsfylt nok. Siter
MatsHJ Skrevet 19. mars 2013 Skrevet 19. mars 2013 Ja, forskning er helt klart det første jeg tenker at de kommuniserer til meg. Gir meg bare en bismak av dårlig unnskyldning for å gjøre noe slikt. Hva er så galt med å gjøre det fordi man har lyst? Siter
Lompa Skrevet 19. mars 2013 Skrevet 19. mars 2013 Jeg har veldig sans for de yngre folkene, som Gamme og Skog. De hevder ikke å ha vitenskapelige mål, men sier rett frem at de gjør dette fordi de har lyst til å ta ekstreme turer. Ærlig og fint! 3 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.