Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvem er Fjellforums beste skribent?


Gunnar

Hvem er Fjellforums beste skribent?  

14 stemmer

  1. 1. Hvem er Fjellforums beste skribent?

    • Erik Aaseth (eaa)
      6
    • Andre
      9


Anbefalte innlegg

Jeg egger til en upretensiøs avstemming: Hvem er Fjellforums skarpeste og mest fargerike penn? Kort sagt: Hvem er forumets beste skribent?

Det fremgår av valgalternativene at undertegnede ikke er i tvil... :idea:

Gunnar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå fikk jeg litt hakaslepp her! :lol:

Håper dere ikke stemmer på for tynt grunnlag da, jeg har jo ikke akkurat skrevet så mye på forumet i forhold til mange andre... Når det er sagt, så må jeg jo samtidig innrømme at jeg føler meg noe beæret 8) , over at Gunnar m.fl. tar seg bryet med i det hele tatt å engasjere seg i dette. Og man kan jo bli skremt av mindre, får rent prestasjonsangst jeg!

Uansett, jeg må takke for tilliten, og vil nok helst fortsette som før, med mine turrapporter inneholdende impulsive, adspredte og tidvis også litt avsporede tråder... For jeg mener at en tur innholder oftest mye mer enn kun kompassretning, høgder og navn. Turinntrykk er individuelle, variable, og kan hende litt følelsesladde også, hvis man har en av de dagene– Og jeg mener derfor at man ikke skal blyges for å la slikt reflekteres i rapporten heller...?

Så takk igjen, jeg skal kose meg med andres rapporter imens, og så får dere grue dere til undertegnedes neste innlegg sålenge! :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ingen tvil om at jeg er den beste skribenten, men ikke den som fortjener mest anerkjennelse for tiden. Til det er jeg for lite aktiv.

eaa tror at det er om å gjøre å skrive lengst mulig, noe som gjør han til forums antakelig dårligste skribent. Han har dog potensial hvis han lærer seg å begrense seg.

For øvrig er det Morten som er kongen. Uten han, intet forum. Han er også den flinkeste til å svare på spørsmål som kommer fra "utenforstående".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje skulle noen lage en ny avstemning over hvem som er den mest frilynte - for ikke å si - hemningsløse skribenten. Da får du Tom min stemme. Definitivt.

Som Yngve er inne på, "beste skribent" er et upresist begrep. Tom vinner i klassen "frilynt" (men har flere konkurrenter i klassen "skarp" synes jeg), Morten i klassene "nyttig" og hyppigst", og Erik i klassen "fargerik/poetisk", og kanskje også i klassen "langfattet" som Tom mer enn antyder.

Poenget med alle disse utmerkelsene jeg sprer om meg er naturligvis å oppmuntre til at samfunnsstøttene i Fjellforum fortsetter det gode arbeidet, og at flere melder seg på.

Gunnar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ingen tvil om at jeg er den beste skribenten, men ikke den som fortjener mest anerkjennelse for tiden. Til det er jeg for lite aktiv.

Mjaaa, vet nå ikke jeg, hvem som fatter seg kortest - Tom med sine 1273 innlegg, eller jeg med mine 110...? Det nytter vel lite å bruke bare korte setninger, når man skravler hele tida? :)

eaa tror at det er om å gjøre å skrive lengst mulig, noe som gjør han til forums antakelig dårligste skribent...

Spennvidde i meningene her, skjønner jeg! Og det er jo det flotte med slike fora, de skal ha takhøyde og mangfold! Nå vet jeg jo at Tom elsker å provosere, så jeg skal ikke helt svelge det åtet. Vel kan en liten finte i ny og ne gi friske innfallsvinkler, men jeg (m.fl) mener at å provosere kun for provokasjonens skyld, blir litt grunt og kjedelig i lengden. Vær heller litt konstruktiv Tom, ha heller noe å by på. Det er reélt innhold som er det interessante her på forumet! End of story.

Videre har jeg ikke ambisjoner om noen Brage-pris heller (ikke Forum-pris heller for den saks skyld), så jeg er fornøyd med resultatet så langt jeg - alene mot røkla! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er Morten og Julia som er "foreldrene" til forum, noe annet vil jeg ikke høre snakk om. De hadde sin fantastiske etojm.com, og nå er bok like rundt hjørnet. Det er helt utrolig hva de faktisk har bidratt med, og da i særdeleshet Morten. De fortjener annerkjennelse fra langt flere enn de som frekventerer disse sidene, og det håper jeg de vil få når boka kommer ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er Morten og Julia som er "foreldrene" til forum...

Enig Tom. Så vi får bidra, hver med vårt, til å lage en allsidig og levende web! Hadde jo vært trøttendes om alle skrev om det samme, og på samme måten - eller ikke i det hele tatt! Høres... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den personelige koloritten gjør alt synes jeg,derfor flott at folk formulerer og vinkler

utifra eget ståsted.

Ikke til å unngå vel at man kansje får sans for den ene eller andre formidlingstilen

etterhvert,men det der med "best" blir vanskelig.

Noen skriver jo klart bedre enn andre,no doubt,men de "bedre" seg imellom er verre å skille,ergo så lander man på smak og behag,iallefall jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig Tom. Så vi får bidra, hver med vårt, til å lage en allsidig og levende web! Hadde jo vært trøttendes om alle skrev om det samme, og på samme måten - eller ikke i det hele tatt! Høres...

Jeg kan ikke si meg annet enn enig, selv om jeg selvsagt misliker enighet sterkt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.