Gå til innhold
  • Bli medlem

Mapsource eller Basecamp ?


kenny28

Anbefalte innlegg

Jeg har i lengre tid brukt Mapsource, men tenkte nå å prøve meg på Basecamp. Etter en time med Basecamp så vil jeg bare lukke ned dette programmet og heller fortsette med Mapsource!

Jeg vet jo at hvis jeg bare fortsetter å tvinge meg til å bruke Basecamp så blir jeg mest sannsynelig vandt med dette.

For dere som har prøvd begge deler, hvilket program bruker dere fast ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

BaceCamp uten tvil.

Alt er blitt så mye enklere i sammarbeidet med GPS'n med ruter, PIO, Spor, planlegging, overføring, osv.

MapSource er ikke blitt oppdatert siden : October 25, 2010.

BaceCamp ble oppdatert sist gang den : May 10, 2012.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

BaceCamp uten tvil.

Alt er blitt så mye enklere i sammarbeidet med GPS'n med ruter, PIO, Spor, planlegging, overføring, osv.

MapSource er ikke blitt oppdatert siden : October 25, 2010.

BaceCamp ble oppdatert sist gang den : May 10, 2012.

Jeg spør, som PaperCut spurte. Hva er enklere med Basecamp? Jeg hva du argementerer med, men så langt er jeg uenig med deg. Så forklar hvorfor!

Oppdatering av programmene, har da ikke noe med brukervenlighet og muligheter å gjøre! Så lenge programet fungerer tilfredstillende.

Er spent på svaret. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv sverger jeg til Mapsource, både fordi jeg er vant til det og at jeg synes brukervennligheten er god. MEN, selv om det er litt hardt å innrømme det, Basecamp er bedre på flere områder. Når du kjøper kart på minnebrikke kan Basecamp lese kartet rett fra brikken. Den muligheten har du ikke i Mapsource. Basecamp kan også geotagge bilder, og så kan Basecamp laste opp satelittbilder til gps'er som er mottakelig for slikt. Dessuten er overføring av data til og fra nyere gps'er (fra Oregon-modellene) bedre.

Jeg kommer nok til å tviholde på Mapsource så lenge jeg kan, men før eller siden blir jeg vel tvunget over til Basecamp.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.