Gå til innhold
  • Bli medlem

Norrøna


CKmobster

Anbefalte innlegg

Annonse

Jeg røk mine strikker på andre turen med gamasjene... :) Og i Intersportbutikken ville de ha meg til å betale 50kr for stålhemper + strikk (usikker på prisen). Da satte jeg meg kraftig på bakbena og bad de ringe til Norrøna. Som sagt som gjort, og frøkna bak disken gav meg en meter med strikk "sånn i tilfelle neste gang" + hempe gratis :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samme opplevelse som trådstarter. Sendte mail til Norrøna og spurte hva de skulle ha for en liten lapp med stoff så jeg kunne reparere en snart 6 år gammel Dovre-bukse. Fikk til svar at en stoffbit ble sendt i posten gratis, for jeg skulle da ikke betale for en service jeg selv fikset. Det er langt bedre enn hva jeg hadde forventet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samme opplevelse som trådstarter. Sendte mail til Norrøna og spurte hva de skulle ha for en liten lapp med stoff så jeg kunne reparere en snart 6 år gammel Dovre-bukse. Fikk til svar at en stoffbit ble sendt i posten gratis, for jeg skulle da ikke betale for en service jeg selv fikset. Det er langt bedre enn hva jeg hadde forventet :)

På nesten eksakt samme spørsmål fikk jeg svar med 100-150kr, per hull som skulle dekkes avhengig av størrelsen på hullene. Dette var for ca 5mnd siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte de en mail om at jeg trenger nye strikk til mine gamasjer, og spurte da om evt. pris da jeg så for meg at disse ville bli forbruksvare... Knappe 2 timer etterpå fikk jeg svar om at strikk ville bli sendt i posten uten kostnader...

jaså, skal si de pisser deg godt oppover ryggen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.