Gå til innhold
  • Bli medlem

Kjørte på ski inn i Bjørnehi!


GodTur

Anbefalte innlegg

Annonse

Tror jeg gjerne. Men det høres jo ut som om det har gått relativt bra med ham da. Har holdt på å gjøre det samme selv. Det var riktignok et forlatt hi og jeg visste at det lå i nærheten. Men er det lite eller råtten snø og du treffer rett på så er det fort gjort å tråkke gjennom og inn i et hi. Verste er jo at gutten kanskje blir redd for bjørn etter dette. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er flere som har gjort det samme så vidt jeg husker, men uten å bli angrepet!

Nå kan man vel hverken klandre gutten eller bjørnen for akkurat denne episoden.

Men dette er bjørneterreng, på begge sider av grensen - det vet de fleste bjørneinteresserte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det var en binne med små unger i hiet sier vel egentlig bare at de skal være veldig glade for at bjørnen ikke gjorde flere utfall mot dem. Oppsynsmenn hadde sett bjørnen noen hundre meter unna etter ulykken. De hadde oppdaget ungene da de senket et kamera ned i hiåpningen. En av ungene hadde visstnok tatt i bruk Olles hjelm som seng, kunne jeg lese på et svensk nettsted. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.