Gå til innhold
  • Bli medlem

Vindsekk


Fimax

Anbefalte innlegg

Jeg har Helsport sin modell og er fornøyd med den. Den passer best for to personer. Hilleberg har en som det er plass til tre personer, og som man kan se ut av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann. Har den bivybag duo ifra exped. Føler at jeg fort blir klam i den. Er laget av teltduk og blir derfor litt for tett for meg. Den funker sikkert fint som livredder, men, valget faller på den "gammeldagse" vindsekken når jeg skal på tur. Bruker gjerne vindsekken til rast og klesskift. Med "gammeldags", mener jeg den typen med ei vindtett side og ei vanntett side. (Sånn som Helsport og Ajungilac.)

Men smaken er som baken.................. :)

PS: Hillebergs vindsekk har jeg ikke prøvd, men, den ser flott ut. Liker godt den livlina og carabinen for å sikre vindsekken fra å fly. Den har jeg kopiert til Helsportsekken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS: Hillebergs vindsekk har jeg ikke prøvd, men, den ser flott ut. Liker godt den livlina og carabinen for å sikre vindsekken fra å fly. Den har jeg kopiert til Helsportsekken.

Hehe.. Da jeg leste gjennom teksten så jeg Helsportsekken, som en ryggsekk. J@vlig lett sekk på tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplever at kun en type vindsekk ikke dekker mitt behov. Jeg har en jerven thermo(143 x 143cm) som jeg finner uunværlig når jeg sitter på elgpost om høsten, men som kan oppleves som litt i største laget i ryggsekken hva volum angår på andre type turer. Har man allerede en oppakning av litt størrelse er det mye lettere å finne plass til den orginale jervenduken som er både lettere og har mindre volum.

Hensikten med mitt svar er altså at man bør finne ut hvilken type vindsekk som dekker mest av ens behov når det er så mange ulike modeller/merker å velge i.

Jeg og flere av mine venner har vinnsekker fra Jerven og alt fra den orginale til modellen Extreme er flotte til hvert sitt bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.