Gå til innhold
  • Bli medlem

Fjelduk Pro Kammuflasje


henalv

Bør jeg kjøpe Fjellduk Pro Kammuflasje  

18 stemmer

  1. 1. Bør jeg kjøpe Fjellduk Pro Kammuflasje

    • JA
      5
    • NEI
      13


Anbefalte innlegg

Annonse

Siden den ikke har for er den neppe egnet utenpå sovepose da det vil dannes kondens. Ellers er den vel vann- og vindtett og vil jo isolere litt slik at du holder varmen.

Jeg solgte akkurat en Jerven Thermo da den er tung og tar stor plass og kjøpte en slik; http://www.kammeret.no/forum/viewtopic.php?f=87&t=36087&p=410762&hilit=ajungilak#p410762

Kommer til å bruke den på reins- og elgjakt hvis været svikter.. På reinsjakt har jeg brukt Jervenduken som sovepose, men det blir faktisk lettere med en tynn duk sammen med en lett dunpose i sekken :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du mener Ajungilaken så er den ca 205 cm lang, 145 cm bred og veier ca halvkiloen. Den kan dog ikke "deles" på samme måte som Jerven så det er mer som en stor poncho med løs hette og hull med glidelås til armene. Snørestramming i livet og plass til ryggsekken inni.

Uforet og vanntett.

Beklager til trådstarter hvis dette blir OT.

Helsporten har jo flere muligheter siden den kan deles og ser i mine øyne ut som et greit kjøp hvis en ser bort fra muligheten til å ligge i den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.