Kristianrk Skrevet 24. januar 2010 Skrevet 24. januar 2010 http://www.vimeo.com/8937397 Her er filmen fra vår langtur sommeren 2009, Rogaland på langs. Vi gikk 270 kilometer på 21 dager, gjennom vakkert landskap. De to første ukene, var godværs-uker. Vi var veldig heldige. Vi opplevde utrolig mye i løpet av turen. Noe nedgang, men mest positive ting. I løpet av turen har vi blitt bedre kompiser. Vi kjenner hverandre bedre nå; hva som er svakheten og hva som er styrken i oss. Også noe av det viktigste, vi har hatt det utrolig morsomt og kjekt! Vi håper at dere liker filmen! Kanskje den kan inspirere? Villmarkshilsen Kristian Reinskau Knudsen og Kjetil Ydstebø Siter
Zabel Skrevet 24. januar 2010 Skrevet 24. januar 2010 herlig film! fikk lyst til å dra på tur nå, men får vente til fredag Siter
4x4 Skrevet 24. januar 2010 Skrevet 24. januar 2010 Dårligt gjordt å legge ut sånt nå! Som om eg ikkje hadde nokk abstinenser. Fytti eg glede meg til Fluefiske til fjells Siter
TormodiFuruskogen Skrevet 24. januar 2010 Skrevet 24. januar 2010 Artige filmer dere har laget!!! Siter
4x4 Skrevet 24. januar 2010 Skrevet 24. januar 2010 Denne her filmen og kan ødlegge ein fin vinter: Fluefiske til fjells.. http://www.bokklubben.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=4524204 Siter
martin.m Skrevet 24. januar 2010 Skrevet 24. januar 2010 Hei Kristian (og Kjetil). Flott dokumentasjon av en tur som dere vil ha med dere i lange tider fremover. Jordveps er ingen spøk Den utvalgte musikken som ledsaget filmen var slettes ikke verst den heller. Utrolig vær dere hadde. Siter
UlvenKolbein Skrevet 24. januar 2010 Skrevet 24. januar 2010 Utrolig bra film! Fikk lyst til å ta på meg fjellskoene, og komme meg til fjells! Nydelig natur - og ikke minst vær! Mada på vidåre, men pass på får den der jordvepsen! Håbe dåkk laga marr filmar me tiå! Siter
dimex Skrevet 24. januar 2010 Skrevet 24. januar 2010 Fantastisk fin film! hvilket camera er det dere har brukt? Er dere fornøyd med det? Siter
Kristianrk Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Skrevet 24. januar 2010 Takk for alle hyggelige kommentarer! Dimex: Vi brukte et Panasonic NV-GS 230 DV-kamera. Er fornøyd med det, men blir nok et nytt kamera nå snart i full-HD oppløsning Flere filmer kommer, det lover vi! Mvh Kristian Siter
torsteinvg Skrevet 24. januar 2010 Skrevet 24. januar 2010 Hei. Jeg anbefaler kamera sony HDR-HC9 Siter
500fjell Skrevet 24. januar 2010 Skrevet 24. januar 2010 Husker godt da dere planla denne turen, veldig kult at dere gjennomførte det hele med stil. Levde meg godt inn i filmen, og som andre sier her så pirrer det skikkelig etter å komme seg ut på tur nå! Ser frem til nye ekspedisjoner Siter
Mayhassen Skrevet 24. januar 2010 Skrevet 24. januar 2010 Flott film dette, behagelig å se på rett etter man har vært ute en dag i snøen Det blir DEILIG med SOMMER!!! Siter
Lykkeliten Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Flott film. Gleder oss Rogalendinger Siter
Fisketryne Skrevet 10. november 2010 Skrevet 10. november 2010 De to unge guttenes for alderens litt uvanlige friluftsinteresse og deres turer er også viet seks sider i DNT´s Årbok 2010. Årboka er fyllt med barn og unge på tur, bacecamper og andre arrangementer. Har bare rukket å bla igjennom, men ser lite til det vanlige skrytet om 3 retters middager og "fantastisk arkitektur". Gleder meg til å lese videre, kanskje tidenes beste årbok representerer en ny linje i DNT? Siter
Aspiranten Skrevet 10. november 2010 Skrevet 10. november 2010 Har bare rukket å bla igjennom, men ser lite til det vanlige skrytet om 3 retters middager og "fantastisk arkitektur". Vi mangler en tommel-opp smiley på forumet, ville bruke den nå Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.