Gå til innhold
  • Bli medlem

Turåret 2009 - bildeshow


500fjell

Anbefalte innlegg

Det er kanskje for tidlig å mimre tilbake på året som gikk, men mest sannsynlig blir det ikke veldig mange fjellturer før nyttår på meg. Derfor har jeg lagd en film med bilder i kronologisk rekkefølge fra januar til oktober 2009. Kanskje litt for mange bilder, så dere får se så mye dere har lyst til. :) Musikken vil sikkert også falle i ulik smak...

Takk for i år folkens, måtte 2010 by på mange nye og fantastiske turopplevelser! :D

Kavalkaden ligger her:

(husk High Quality).
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hyggelige kommentarer alle sammen! :D

Flotte bilder fra flott natur! Dro til og med kjensel på han ene fyren der, han fra NVE? :D

Ja du har helt rett, så morsomt at du gjenkjente ham. :) Han jobber i NVE, og har i det siste tatt en del turer opp til bla. Ranaområdet på befaring. Kanskje der du kjenner ham fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tør ikke å sette på youtube med høy musikk her på jobben, og det kan ta sin tid før jeg får anledning til å se på dette, men gleder meg virkelig til å slappe av foran skjermen med høydepunktene fra turåret ditt Sondre :)

Har lenge vært mektig imponert av deg og dine turer. Du har nok det lille ekstra som jeg alltid har drømt om å ha sjøl, men som er uoppnåelig for meg utfra mine forutsetninger, som ureddhet og praktiske evner som gjør at man lærer ting fort og utvikler seg med lynets hastighet. Har man disse egenskapene åpner mulighetene seg opp for svært eksklusive fjellopplevelser. Det eneste jeg trur vi har til felles i fjell-livet er entusiasmen. Men man kan jammen komme langt med den også og gjøre mye sprøtt langt utafor A4-rammene.

Blir spennende å følge med på hva du foretar deg i 2010! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, sånn er det. :wink: Jeg får skylden for å stikke av med finværet, og "askogvoll" får skylden for å drasse med seg uværet til fjellet. :shock: Så ut som en deilig dag på Rauddalseggje!

Følger dog med på yr.no og pent.no, og har fått penvær på nesten alle turene mellom februar og juni. På sommeren var jeg mindre kresen, men fikk stort sett godt vær om ikke knallvær. Ser at du har et anstrengt forhold til yr.no også https://www.fjellforum.no/index.php?app=forums&module=forums&controller=topic&id=14146 :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig fikk jeg tid til å se året ditt i kortversjon Sondre. Strålende!

Artig å se ungdommen utfolde seg så til de grader, artig å se en betenkt boxer på ei flytebrygge og ikke minst fikk vi se B-E med trøye.....

Godt å se etterveksten blant tindene er der, selv om dere må slite litt til med oss... eeeh andre;)

Personlig opplever jeg faktisk dagens ungdom hakket sprekere enn min generasjons ungdom, mer tro på seg selv, mer guts og vilje.

Videosnutten var et godt eksempel på det, selv om det finnes sorte får blant ungdommen der ute. Det var det absolutt for 30 år sia også!!

Lykke til i 2010, det blir enda et kanonår vettu :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, Håvard! :D

Som du påpeker så finnes det mange spreke ungdommer her til lands, men tror dessverre at sofagrisene representerer flertallet. :( Interessen for fjell og friluftsliv finnes i enda mindre grad... Det modnes nok etter hvert som man blir eldre. :? Du sier noe, jeg telte "bare" fire barisbilder av B-E, og ingen av meg :lol::) Skjerpings neste år!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

folk burde lære av meg! utifra hva jeg har sett på rapporter, Håvard, er jeg IKKE imponert over ditt antall baris-turer! :):D

.... :lol:

Hehe, ok! Du nesten naturlig brun, jeg totalt bleikfeit!

Beste vaskebrett pr 01.09.10: Tar du utfordringen B-E?

FF avgjør ved avstemming pr 30.09.10

Faen, jeg er egentlig nødt til å tape hvis du gjør jobben din, men tar sjansen alikevel. No Guts, no Glory.. :?

Deal?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.