rogers Skrevet 1. april 2009 Skrevet 1. april 2009 Jeg har endelig fått scannet noen gamle lysbilder fra en flott tur jeg hadde på finnmarkskysten for noen år siden. Fra Veidnes ut til Sværholtklubben og tilbake. Turrapport med bilder finnes her: http://www.samdal.com/svarholt.htm Roger
ozzi Skrevet 1. april 2009 Skrevet 1. april 2009 Det gjør ingenting at bildene er scannet. Det er noe av det flotteste jeg har sett. Jeg går ut i fra at det ser slik ut der ute enda?
Dag G - Evje Skrevet 1. april 2009 Skrevet 1. april 2009 Skulle ikke tro vi bodde i samme land. Flotte bilder.
Bjarne Lindholdt Skrevet 1. april 2009 Skrevet 1. april 2009 Flotte bilder fra for meg ukjente trakter
Kjell Iver Skrevet 1. april 2009 Skrevet 1. april 2009 Kjempefine bilder! Av en eller annen grunn er det alltid fint å se sommerbilder på vinteren - og motsatt. Flott land vi bor i.
Fjellbukken Skrevet 1. april 2009 Skrevet 1. april 2009 Stemmer i her, gode bilder og flotte omgivelser. Jeg tar det for gitt at turen var fantastisk
rogers Skrevet 1. april 2009 Forfatter Skrevet 1. april 2009 Ja, naturen ute på Finnmarkskysten er fantastisk. Været skifter fort, og det er høyfjellsnatur helt ned i fjæresteinene. Anbefaler en tur der oppe for de som normalt ferdes i fjellheimen her sørpå. Roger
daggiss Skrevet 2. april 2009 Skrevet 2. april 2009 Hei, jeg bor i Kjøllefjord. (ligger rett over fjorden øst for sværholdtklubben.) Kjempefin natur der. Planlegger faktisk å bruke 1 uke tidlig på høsten til jakt/vandretur fra veines og utover til sværholdtklubben. Gleder meg :D
ods Skrevet 3. april 2009 Skrevet 3. april 2009 Utrolig flotte bilder fra et område som jeg vil tro de færreste ikke-finnmarkinger har besøkt. Jeg ble også imponert over den gode tekniske kvaliteten på bildene når det opplyses at de er scannet fra lysbilder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå