morten Skrevet 20. april 2008 Skrevet 20. april 2008 http://www.aftenposten.no/vaer/article2379493.ece Dog kanskje ikke så bra for de mange tynnslitte isbreer? Til tross for en snørik vinter. Siter
agno Skrevet 20. april 2008 Skrevet 20. april 2008 Joda, vi har sett slike spådommer før, men det er i det minste håp om å få god tørk på teltet og fjellskoa fra siste sommerferie, da ! Siter
erge Skrevet 21. april 2008 Skrevet 21. april 2008 For min del peker ikke dette mot noe godt turvær - i hvert fall ikke hvis det betyr tropevarme Siter
Bjarne Lindholdt Skrevet 21. april 2008 Skrevet 21. april 2008 Dette høres interesant ut Sommeren i fjor var stort sett bare bortkasta tid og penger Siter
Dag G - Evje Skrevet 22. april 2008 Skrevet 22. april 2008 Med slike prognoser for sommeren er det bare en ting å gjøre. Komme seg til fjells. Siter
essem Skrevet 22. april 2008 Skrevet 22. april 2008 Med slike prognoser for sommeren er det bare en ting å gjøre. Komme seg til fjells. ... før snøen forsvinner. Siter
Dag G - Evje Skrevet 22. april 2008 Skrevet 22. april 2008 Tror snøen vil ligge lenge i år. På våre kanter, var inne på Setesdal Vest i helga og det lå nok i snitt et par meter med snø. Snø langt utover ein tørr sommer er fint. Slipper den fæle myggen. Siter
essem Skrevet 22. april 2008 Skrevet 22. april 2008 Mye snø i hele Sør-Norge, blir nok en bra skisesong. Godt den bare er ca halvferdig Gikk forbi ei lita bu på ca 700moh søndag, bare øverste mønet som stakk ut av snøen. Mye snø som skal smeltes før breene står for hogg, tipper at økt massebalanse blir hovedregelen for breene etter dette året Siter
Terje WJ Skrevet 22. april 2008 Skrevet 22. april 2008 Sommeren i fjor var super, det spørs bare hvor man befinner seg, og at man ikke kun tenker på Østlandet: 24. mai - 7. juni: Knallvær i Lofoten hele tiden (bortsett fra én dag). Stygt i Oslo/sørpå? Én uke i midten av juni: Knallvær i Femundsmarka (stygt der alle andre var? ) Én uke i slutten av juli: Bra vær i Femundsmarka (stygt der alle andre var? ) 6. - 11. august: Knallvær i Trollheimen (bortsett fra én dag) Jeg hørte med de på Finsehytta i fjor, de hadde hatt omtrent én solskinnsdag. Og gjett, da var jeg der! Jeg tror jeg var heldig med valg av steder og tidspunkter... Siter
500fjell Skrevet 22. april 2008 Skrevet 22. april 2008 Var visst skikkelig heldig da jeg tilbragte ferien i Nord-Norge i fjor Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.