Tiri Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Brrrrrrrr.... -22 her i dag. I går hadde jeg en fantastisk treningstur på ski, drømme føre men bare noen få - grader. Men da jeg kom hjem etter turen syntes jeg det virka kaldere.... Gjett om jeg hadde rett ! Gradestokken krøp etter hvert ned til - 22 og det er det enda! Men til alle som har lyst til å gå på ski, så er det fint føre på Dovrefjell nå . Siter
RobinM Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Jeg liker når det er kaldt. Det er så mye finere ute og det er klart og friskt. Siter
Mayhassen Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Deilig å kjenne kulda igjen! Var nesten på toppen av landet vårt igår og fikk føle minusgradene langt nedover i lungene Siter
Dag G - Evje Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Her på Indre Agder er det sOl og -10. Kjempefint med barfrost og lett å ta seg fram. Men snøen mangler. Så tørt nå at støvskya står på grusvegen. Ser snøkanonene går for fullt. Siter
Chivato Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Liker de kaldt, va -10 her i dagtidleg, kraup opp på -5 midt på dagen. Siter
Tiri Skrevet 14. november 2007 Forfatter Skrevet 14. november 2007 Greit med litt kaldt, men er det -20 så går det ikke å trene. Synes det er vondt å puste ned så kald luft, og det er jo ikke bra heller. Siter
Mayhassen Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Det er jeg enig i, det er rett og slett vondt å hive etter pusten da ja! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.