Gå til innhold
  • Bli medlem

Reparasjon av Demizax


8370Roger

Anbefalte innlegg

Annonse

Jeg ringte Bergans da jeg fikk en rift i min Skogshorn jakke, dagen etter kom det en bit på 50 ganger 50 cm av samme stoff som i jakken, i posten. Jeg limte med vanlig lynlim(som selges nesten overalt). Jeg fikk en bot inn gjennom riften før jeg smurte lim på, det sitter enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Takk for svar! Skal forsøke lynlim og lapp-metoden :)

Ikke for å så tvil om en tidligere posters metode, men lynlim kan bli stivt og hardt etter litt tid. Da ville jeg tro at lappen vil ramle av igjen. Kjøp en tube Aquasure, det bruker litt lengre tid på å tørke, men blir ikke stivt. Limet er egentlig til å reparere dykkerdrakter av neopren med. Jeg har bare klint det på mine Bergans regnbukser der en liten rift dukket opp, og det har holdt fint i hele sommer...

Limet er også supert til å lime alt annet som du ikke vil at skal ha en stiv limfuge med. Feks sko, liggeunderlag etc.

Ha en strålende dag!

H.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.