Gå til innhold
  • Bli medlem

real turmat vs. adventure foods


fatøl

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaringer med begge merkene her? Real sin har jeg prøvd, å den er ganske så ålreit. Men prisen er litt stiv. Ser de selger adventure for 45 kr pr pose, og lurte på om smaken er sånn nogenlunde lik som real turmat. I år blir det kun tørmat i sekken når jeg skal opp på hardangervidda. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får billigere tørker om du har mulighet til å komme deg til Sverige. OBH Nordica har en tørker i sitt sortement i Sverige til 545,- svenske penger... Funker helt greit til det meste. En grei måte å finne ut om man vil tørke mat selv.

Tørkeren fra hjemmeproduksjon i Danmark kommer på ganske mye når prisen er uten mva og frakten kommer i tillegg.

H.

Edit: fjernet en liten skriveleif!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har smakt på begge merkene. Største forskjellen er at Real inneholder mer saus. Ellers synes jeg at Adventure er helt greit å spise. Adventure har ikke samme ziplock-mekanismen som Real. Kanskje en klesklype hjelper. Du kan heller ikke åpne posen uten kniv. Min mann spiste begge deler i nesten en måneds tid i fjor sommer og syntes at han ble mindre fort lei smaken til Adventure enn Real.

Linda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for tips, men trur ikke jeg gidder å tørke maten sjøl. Får se hva det blir til. Tar en tur inn på vidda til helga med proviant så jeg har til de 3 turene jeg har planer om i sommer. Har ett par plastkasser med utsyr o.l. gjømt oppe i en steinur. De skal fylles opp med noen øl å div. mat som tåler å ligge 2-3 mnd. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.