arnea Skrevet 2. juni 2007 Skrevet 2. juni 2007 er det noen som har erfaring med en sånn bukse til fjell vandring Siter
Kristin Skrevet 2. juni 2007 Skrevet 2. juni 2007 he he, regner med at du hadde blitt rimelig svett både her og der Siter
Jakobsen Skrevet 2. juni 2007 Skrevet 2. juni 2007 å betale over 2k for ei bukse som ikke egner seg til fjellvandring er luitt drøyt da. når det egentlig holder med ei treningsbukse til 6-700 samt ei regnbukse og shorts. Siter
fuglehunden Skrevet 2. juni 2007 Skrevet 2. juni 2007 er det noen som har erfaring med en sånn bukse til fjell vandring Har du erfaring med sånn bukse på fjellet? Kjøp å prøv Siter
4x4 Skrevet 2. juni 2007 Skrevet 2. juni 2007 Må vell vere ein smule klamt? men kjøp og prøv, så kan du skrive inn erfaringene. Holde meg til bergansbuksa mi Siter
Kristin Skrevet 3. juni 2007 Skrevet 3. juni 2007 jeg trodde det var en spøk med den skinnbuksa - helt til jeg så dette Hadde krepert hvis jeg måtte vandret rundt i dette... Siter
arnea Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Skrevet 3. juni 2007 som dem skriver på siden "Skinnet har en naturlig ventilering, og slipper lett ut kroppsfukten. Buksen er spesielt tilpasset et hardt friluftsliv i alle værtyper. " Siter
SRJ Skrevet 3. juni 2007 Skrevet 3. juni 2007 Ville jeg godtnok aldrig bruge.. Man kan jo få bukser der er supervelegnet på fjell uden at de koster 2k, og hvor du er sikker på at de virkelig er egnet! Siter
fuglehunden Skrevet 3. juni 2007 Skrevet 3. juni 2007 Skinnbukser som er sydd i kun lær tror jeg vil være ubrukelig på tur. Det blir tett og klamt. Men det finnes skinnbukser som er sydd for turbruk. De puster og er behagelie på tur. Det er mange jegere som bruker skinnbukser. Men det kan nok ikke være sånn rocka bukser i bare lær. Siter
dede Skrevet 3. juni 2007 Skrevet 3. juni 2007 ikke alt friluftsliv foregår til fots... (disse gutta er proffe fjellfolk) Siter
Lindap Skrevet 4. juni 2007 Skrevet 4. juni 2007 Samer gikk vel mye i skinnbukser før i tiden? Men da kanskje mest på vinterstid for å ha det varmt. Siter
Kristin Skrevet 4. juni 2007 Skrevet 4. juni 2007 ikke alt friluftsliv foregår til fots... (disse gutta er proffe fjellfolk) Hvor er dette bildet fra? Hadde vært tøft å treffe på noen skikkelige cowboyer i Suldals/Sirdalsheiene Men det er klart at skinnbukser til ridning sikkert er OK ( men varmt ), har erfart at kortbukse og ridning ikke funker særlig bra:) Siter
Rinker Skrevet 4. juni 2007 Skrevet 4. juni 2007 Fantastiske hjemmesider du har, og fantastiske bilder. Har allerede en lang liste over hva jeg må kjøpe etter å ha sett på dine lister Eva Siter
dede Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 Bildet med hestene er fra sylane. Er nok ikke broakback mountain nei... men folk på jobb i det utstyret som ut fra lang erfaring (de har holdt på med fjellridning siden 1971) funker bra til jobben deres (guider på fjellridning). (Se bilder fra dyrhaug.no - kan anbefales som alternativ fjelltur til fots...) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.