Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefaling av truger til skogsbruk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte tråle finn etter noen truger da jeg savnet det ved noen anledninger sist vinter.

Skal brukes av en kar på 100kg/skostr 45 på Østlandet i lavlandet/skogen når stiene er nedsnødd og det er tungt å gå uten. Jeg går med bikkja hvis det er nok skare, så de bør ikke være for skarpe i ytterkantene (hvis noen av de er det da, jeg vet ikke) 

Så en plass noen anbefalte noen korte, finske felleski, men de ble i dyreste laget syns jeg. Blir bare brukte noen få ganger i sesongen så derav finn.. 

Noen som har noen tips? 

Annonse
Skrevet

Tubbs Mountaineer 36, mvh 115kg på sokkelesten. Har prøvd Atlas også samt noen no-name truger. Tubbs er aldri feil - det vil du nok få bekreftet dersom du gjør et google søk. 

• Liker 1

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.