Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er plattfot og kælvbeint noe som gjør at ved lange turer og spesielt når føtter/sko blir våte så blir innsiden av foten sår. Flammende irritert hud som dunker og føles som det er varmt. Det er ikke sår. Jeg har forsøkt å teipe men opplever at den ofte faller av underveis. Jeg er nøye med vask av føtter osv underveis og tørking. Noen som har tips om lindrende krem eller lignende jeg kan smøre på? 

Annonse
Skrevet

Tre tips jeg vil gi.

Beste fotkremen jeg har prøvd er O`Keefe.

Det er stor forskjell på hvor mye forskjellige typer sokker gnager. Hva med noen bedre sokker?

Hvis sportape faller av er det to alternativer. Kjøp dyrere sportstape. Type Hansaplast eller Leuko. Eller bruk mer av billig sportstape (tenk bandasjere foten).

Skrevet
1 hour ago, Andso89 said:

Jeg er plattfot og kælvbeint noe som gjør at ved lange turer og spesielt når føtter/sko blir våte så blir innsiden av foten sår. Flammende irritert hud som dunker og føles som det er varmt. Det er ikke sår. Jeg har forsøkt å teipe men opplever at den ofte faller av underveis. Jeg er nøye med vask av føtter osv underveis og tørking. Noen som har tips om lindrende krem eller lignende jeg kan smøre på? 

Er plattfot selv, ble anbefalt Ecco Biom sko av ortoped for 15 års tid siden og det er det eneste som fungerer for meg. Jeg har brukt innleggssåler mye men jeg trenger det ikke med Biom skoene, men måtte bruke i arbeidsstøvler på jobben. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.