Gå til innhold
  • Bli medlem

Skog. Fjell. Jakt. - Ikke alltid like gøy å gå alene!


thopet

Anbefalte innlegg

Det er koselig å dra på tur i skog og mark enten du skal jakte eller bare gå på tur. Noen ganger drar du med venner og bekjente, andre ganger helt alene.

Så hvor skal en med disse interessene fine sin turvennine? Av en eller annen grunn kjenner jeg ingen damer med disse interessene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Damer som går alene i fjellet er konstruert for å klare seg selv. De har et robust utseende og en minst like robust mentalitet. Har du lett på de rette steder og kikket etter de rette utseender? Jeg vet ikke hvor gammel du er, men voksne fjelldamer finner man gjerne i hundemiljøer. De er nedsauset i hundehår, har treningsklær, lommer fulle av gamle kjekssmuler, et selvsikkert og bestemt uttrykk, kontant ganglag. Om hun bjeffer ut en kommando til deg som du skulle være en hund, kan du regne med at hun er singel. Så det beste er kanskje å låne naboens hund, om du ikke har en selv, og melde deg inn i den lokale klubben. Kjenner forøvrig mange ektepar som er friluftsinteresserte, men de går som oftest tur hver for seg og ikke sammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer som går alene i fjellet er konstruert for å klare seg selv. De har et robust utseende og en minst like robust mentalitet. Har du lett på de rette steder og kikket etter de rette utseender? Jeg vet ikke hvor gammel du er, men voksne fjelldamer finner man gjerne i hundemiljøer. De er nedsauset i hundehår, har treningsklær, lommer fulle av gamle kjekssmuler, et selvsikkert og bestemt uttrykk, kontant ganglag. Om hun bjeffer ut en kommando til deg som du skulle være en hund, kan du regne med at hun er singel. Så det beste er kanskje å låne naboens hund, om du ikke har en selv, og melde deg inn i den lokale klubben. Kjenner forøvrig mange ektepar som er friluftsinteresserte, men de går som oftest tur hver for seg og ikke sammen...

Og her forventer jeg at de ovennevnte amasoner rister av seg hundhår og kjekssmuler og går ut med støtteerklæringer til denne vakre, renslige og sarte dame som en gang for alle gjør det klart at vi som rusler alene rundt i fjellheimen (og ofte kunne tenke oss å dele opplevelsene med en av motsatt kjønn) kan prise oss lykkelige for vår ensomhet.. :wink:8):lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tror du jeg foretrekker hannhunder? Tisper er som kvinner; humørsyke og gretne, og det er til alt overmål umulig å skjønne hvorfor de er det! Joda, jeg snakker av egen erfaring, jeg er jo kvinne og ikke ett hakk bedre enn mine medsøstre :wink: . Og selv om det er min manns lodd i livet å holde ut med meg, er det ikke dermed sagt at jeg må holde ut med en som er likedan som meg selv. Ergo kommer her ikke flere tisper i huset! Vennligst ikke fortell dette til min mann, jeg vil ikke at han skal vite at han har rett i sin vurdering av meg 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.