pulknewbie Skrevet 2. mai Skrevet 2. mai (endret) Strikkene på teltstengene til mitt Unna begynner å bli såpass slapt at stengene ikke lengre holdes i hop. Hva gjlr jeg for å løse det problemet? Kan jeg sende stengene inn til Hilleberg for vedlikehold, eller er det noe jeg kan løse selv? Endret 2. mai av pulknewbie Siter
+Marius Engelsen Skrevet 2. mai Skrevet 2. mai Du løsner proppen i enden på ene stangen, og strammer strikken. Er strikken morken og ødelagt, så bestiller du nye strikk fra Hilleberg, Helsport, Fjellreven, hobbybutikken, båtbutikken, kajakkbutikken eller en sportsforretning. De pleier å ha strikk. Strikken er bare knytt fast i endeproppene. 1 1 Siter
+Miamaria Skrevet 2. mai Skrevet 2. mai Kan bekrefte at det er en enkel sak, jeg har fått det til sjøl flere ganger. Da er det enkelt, da. 🤣 1 Siter
+Kristian V. Skrevet 2. mai Skrevet 2. mai (endret) Kanskje Hilleberg sender deg gratis strikk, hvis du har det strikket som de hadde ute en sak på i 2019. Ta kontakt og hør med de. Evt ligger det og link til hvordan man kan bytte strikk i linken under: Endret 3. mai av Kristian V. 1 1 Siter
+Walle Skrevet 2. mai Skrevet 2. mai Jeg fikk nye strikk fra Hilleberg til mitt Unna og Keron telt nå i Mars. Så send en melding til de 👍 Siter
Hc.b Skrevet 3. mai Skrevet 3. mai Bytt strikk. Mål og kutt til strikken ca 10% kortere enn lengden på teltstangen Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.