Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet
gramjeger skrev (3 minutter siden):

Det står ingen ting på Garmin sine sider at du ha en Windows PC for å få full nytte av InReach. Så vidt meg bekjent lager de verken Mac eller Linux klient, men en ok Android- og iOS-app. ...

Jeg fikk følgende svar den gangen:

Sitat

Om man har gjort noen endringer i kontakt listen, så trenger enheten å synkroniseres. 

Vi anbefaler at du følger denne guiden:

Oppdatere inReach-fastvare og synkronisere kontoendringer med inReach Sync. https://support.garmin.com/nb-NO/?faq=Y9KTmc33gk70hJwVn5ErO8

Etter man har synkronisert enheten vil også kontakt listen oppdatere seg. 

Dette skal løse problemet du opplever med at det er "ukjent" som avsender og mottaker. 

Det står MERK: inReach Sync kan ikke installeres på en telefon eller et nettbrett. For kompatible Windows- og Mac-operativsystemer, se - inReach Sync Compatibility.

Jeg vet ikke om InReach Sync og app gjør akkurat det samme? Men for min del måtte jeg bruke Windows.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.