Kjell Iver Skrevet 8 timer siden Pålogget Skrevet 8 timer siden gramjeger skrev (3 minutter siden): Det står ingen ting på Garmin sine sider at du må ha en Windows PC for å få full nytte av InReach. Så vidt meg bekjent lager de verken Mac eller Linux klient, men en ok Android- og iOS-app. ... Jeg fikk følgende svar den gangen: Sitat Om man har gjort noen endringer i kontakt listen, så trenger enheten å synkroniseres. Vi anbefaler at du følger denne guiden: Oppdatere inReach-fastvare og synkronisere kontoendringer med inReach Sync. https://support.garmin.com/nb-NO/?faq=Y9KTmc33gk70hJwVn5ErO8 Etter man har synkronisert enheten vil også kontakt listen oppdatere seg. Dette skal løse problemet du opplever med at det er "ukjent" som avsender og mottaker. Det står MERK: inReach Sync kan ikke installeres på en telefon eller et nettbrett. For kompatible Windows- og Mac-operativsystemer, se - inReach Sync Compatibility. Jeg vet ikke om InReach Sync og app gjør akkurat det samme? Men for min del måtte jeg bruke Windows. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.