Gå til innhold
  • Bli medlem

Fjellpulken, har de stengt ned nettsiden?


Dompappen

Anbefalte innlegg

Hei 

Noen som har hørt noe om Fjellpulken, firma Fjellpulken? Jeg vet at mange på forumet her bruker pulk fra Fjellpulken. Tok et kjapt google søk og fikk ingen treff på fjellpulken.no Mener at dette er riktig adresse, da jeg har handla 2 pulker og drøss med utstyr derfra. Eneste jeg finner er nettsider som selger Fjellpulken og pulkutstyr fra Fjellpulken.

Ser ut som det likt som skjedde med nettbutikken larsmonsen.no, den var nede og etter par dager/uke var den opp og gikk gjen. Burde vært grei skuring om få på plass info om hva som skjer på nettadressen hvis det holder på flytte eller skal slutte.

Var inne på youtube kanalen til Fjellpulken. Der oppgir de en nettside fjellpulkenshop.com, men denne lenka funka heller ikke.

Hva er greia med fjellpulken om dagen? Spesielt på denne denne årstiden, når jeg ser at snøen kryper lenger og lenger ned fjellsiden.

Endret av Dompappen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.